به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۳۶۴۸۲

قتـل تکان‌دهنده مرد غریبه در راه پله

قتـل تکان‌دهنده مرد غریبه در راه پله
گروه حوادث: مرد جوان وقتی نیمه‌شب یک غریبه را در خانه‌اش دید او را به قتل رساند و متواری شد اما همسرش راز این جنایت را برای پلیس فاش کرد. چندی قبل مأموران پلیس کرج در جریان قتل مردی جوان در یک خانه قرار گرفتند. وقتی تیم جنایی به محل رسید در نخستین بررسی‌ها مشخص شد بهنام ۳۲ساله که از ناحیه کمر به شدت زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

در ادامه تحقیقات به دستور محمد عنبری، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی کرج، زن جوانی که در خانه حضور داشت تحت بازجویی قرار گرفت. وی که نخست مدعی بود مقتول نامزدش بوده است وقتی خود را مقابل مأموران پلیس دید به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: همسرم این مرد را کشته است. من مدتی قبل وقتی پسرم را برای بازی و گردش به پارک می‌بردم با بهنام آشنا شدم. او هم دخترش را به پارک می‌آورد. بعد از مدتی کم‌کم با هم ارتباط بیشتری پیدا کردیم و او به من ابراز علاقه کرد. می‌گفت با همسرش مشکل و اختلاف دارد و می‌خواهد طلاقش بدهد.

از آنجا که شوهر کارگر من از صبح تا شب سرکار بود و توجهی به من نداشت کم‌کم احساس کردم بهنام می‌تواند همصحبت خوبی برایم باشد. وقتی او به من پیشنهاد داد از شوهرم جدا بشوم و با او ازدواج کنم حرف‌هایش را باور کردم. تا اینکه یک شب از من خواست برای صحبت درباره آینده و وضعیت زندگی و بچه‌هایمان به خانه ما بیاید، من هم قبول کردم. شوهرم همیشه خسته بود و شب‌ها زود می‌خوابید این شد که پسرم را خواباندم و در کوچه را باز گذاشتم تا بهنام وارد خانه شود.

نیم ساعتی گذشته بود و ما در راه پله مشغول صحبت بودیم که پسرم از خواب بیدار شده و شروع به گریه کرده بود به همین خاطر همسرم نیز بیدار شده و وقتی مرا در خانه ندیده بود برای پیدا کردنم به راه پله آمد. زمانی که او من را در حال صحبت با بهنام دید به قدری عصبانی شد که با هم درگیر شدند.

در همین گیرودار با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود بهنام را زد و از خانه فرار کرد.این زن در بازجویی‌ها مدعی شد: بهنام به من گفته بود ۴ میلیون تومان به او پول بدهم تا یک اتاق اجاره کند و با هم زندگی کنیم، اما حالا فهمیدم که همه حرف‌هایش  دروغ بوده و فقط قصد سوءاستفاده از من را داشته.بازپرس عنبری درباره این پرونده به «ایران» گفت: پس از این اظهارات، زن جوان بازداشت شد اما از آنجا که قاتل هنوز دستگیر نشده است تحقیقات برای دستگیری وی و روشن شدن ابهامات موجود در پرونده ادامه دارد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها