به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۳۶۴۸۷

طارمی:به من بی‌احترامی کردند اما چیزی نگفتم

طارمی:به من بی‌احترامی کردند اما چیزی نگفتم
گروه ورزشی:مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و ۹۱ امتیاز گرفتیم که در تاریخ ماندگار شد.تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر پرتغال برابر استوریل رفت و با دو گل به پیروزی رسید. پورتو که از قبل عنوان قهرمانی اش را قطعی کرده بود، با برد در آخرین دیدار لیگ ۹۱ امتیازی شد و آمار شگفت انگیزی را از خود بر جای گذاشت.
 
پورتو بعد از این مسابقه خانگی، جشن قهرمانی را با حضور هوادارانش برگزار کرد و طارمی هم با پرچم ایران در این جشن حضور یافت.طارمی در جریان جشن از بازیکنان پورتو فاصله گرفته بود. او در پاسخ به سئوال خبرنگار «اسپورت تی. وی» درباره اینکه به نظر می‌رسد زیاد خوشحال نیست، این ادعا را رد کرد و گفت: خیلی خوشحالم. کنار ایستاده‌ام تا همه را تماشا کنم و لذت می برم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره نتایج این تیم هم گفت: فصل فوق العاده ای بود. ما ۹۱ امتیاز گرفتیم که در تاریخ ماندگار شد. از ابتدا سخت کار کردیم، حالا اینجا هستیم که با هوادارانمان عنوان قهرمانی را جشن بگیریم. اکنون زمان لذت بردن پس از هشت یا نه ماه کار سخت است.

طارمی همچنین درباره گلزنی‌های زیادش در این فصل و شادی گل مخصوص خود (علامت هیس) که باعث حملات زیادی به او شد، تاکید کرد: برایم مهم نیست که مردم مخالف من باشند. من کارم را انجام می‌دهم.مهاجم پورتو افزود: تلاش می‌کنم به تیم کمک کنم. هیچ وقت به هیچکس بی احترامی نکرده‌ام اما بوده‌اند افرادی که به من بی احترامی کرده‌اند. من هرگز در این مورد چیزی نگفتم.
مرجع : مهر
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها