به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۳۶۵۰۰

ستاره‌ای که همیشه صدایی متفاوت داشته است

ستاره‌ای که همیشه صدایی متفاوت داشته است
گروه ورزشی: فقط یکی مثل وریا می‌توانست در ساعات جشن قهرمانی و در لحظاتی که همبازی‌هایش از خوشی روی هوا بودند، به مشکلات مردم فکر کند و از درد و رنج هموطنانش حرف بزند. ستاره‌ای که همیشه صدایی متفاوت داشته و حرفی متفاوت زده. او این بار و در میان هیاهوی استقلالی‌ها و جایی که احتمالا هواداران تیم انتظار داشتند برای حریف کری بخواند و فقط ابراز شادمانی کند، نشان داد که دغدغه‌هایی متفاوت دارد و آنچه خارج از زمین فوتبال به عنوان یک فعال اجتماعی از او می‌بینیم شعار نیست. یکی مثل علی کریمی. مثل مسعود شجاعی. صحبت‌هایی که البته معلوم است واکنش‌های مختلفی داشت و همه موافق آن نبودند. چه کسانی که می‌گویند فوتبالیست باید فوتبالش را باید بازی کند و کاری به کار جامعه و مسائل دیگر نداشته باشد. و چه کسانی که می‌گویند وریا چون درآمد بالایی دارد حق ندارد از فقر و نداری مردم بگوید. یا حتی کسانی که او را بابت این صحبت‌های انتقادی فردی غیرانقلابی می‌بینند.
....

کاپیتان استقلال شنبه‌شب 24 اردیبهشت پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در بخشی از حرف‌هایش رو به خبرنگاران گفت:«من یک‌بار با سپاهان قهرمانی را تجربه کرده بودم ولی برای این جام خیلی زحمت کشیده بودیم.»

او درخصوص اینکه آیا قهرمانی استقلال می‌تواند در وضعیت اقتصادی طیفی از مردم را خوشحال کند، گفت: «هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می‌کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست. جایگاهی که قرار گرفته‌ام، باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی بلیت را تهیه می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند، در نتیجه ما باید زبان آنها باشیم. زمانی‌که می‌بینم و فکر می‌کنم، همیشه بغض گلویم را می‌گیرد. واقعا ناراحت می‌شوم و کاری از دست آدم بر نمی‌آید. من نمی‌دانم مسئولین شرمنده نمی شوند که این موقعیت‌ها را می‌بینند؟ من می‌دانم که الان در اهواز خیلی درگیری‌ها و مشکلات وجود دارد و خیلی‌ها اعتراض کردند. ولی امیدوارم به بهترین شکل جمع شود و مردم ما بتوانند چیزی که لایق آن هستند؛ به آن شکل زندگی کنند.»وریا در پایان صحبت‌هایش گفت: «عمر ما کوتاه است و باید سعادتمند زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»بخشی از واکنش‌های چهره‌ها و کاربران فضای مجازی به صحبت‌های وریا را با هم مرور کنیم.





 
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: وريا غفوری

سعید خان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۲:۰۱
یه کرد اصیل هیچ وقت به ناحق لب نمی گشاید کاپیتان باغیرت و دوست داشتنی در قلب ما جا داری (387502)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۲۲:۲۲
قبل از اینکه کرد باشه یه انسان هست (387524)
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۲۳:۱۷
یه کرد غیر اصیل چی؟؟!!! بابا نکشیمون اصییییل (387527)
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۲۳:۱۷
یه کرد غیر اصیل چی؟؟!!! بابا نکشیمون اصییییل (387528)
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۱۵:۴۲
وریا خیلی مرده انسانی شجاع با غیرت ایرانی اصیل کرد با تعصب وریا همیشه اینگونه باش بزار عده ای انسان نما بدانن درد هم وطن را لمس کردن یعنی چی زنده باشی ایرانی با غیرت وپهلوان آفرین بر شرفت آفرین بر غیرتت آفرین بر شجاعتت ثابت کردی کردها با غیرتترین ایرانیها هستند من طرفدار پرسپولیسم اما به تو افتخار میکنم هموطن اهل سنت و کرد زبان عزیز و شجاع (387512)
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۰۰:۵۵
امثال اذری جهرمی بایداز ایشان یاد بگیرند فقط بلدن مثل بچه مدرسه ای ها کری ابی وقرمزبخونند اگه جرات دارید مثل وریا از دردورنج مردم بگو (387529)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۰۹:۰۲
درود بر شرافت این انسان شریف (387540)
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۲۳:۴۲
هر کسی که وضع مالیش خوبه باید در عمل هم همرنگ مردم عادی باشه .نه ماشین وخونه لاکچری داشته باشه واز فقرا حرف بزنه . اگه همه ما ایرانیها تفکر ملی داشتیم ودر عمل به فکر مردم باشیم . این همه سر همدیگرو کلاه نمی ذاریم .این همه دلار وطلا تو خونه ها انبار نمیشه . این همه رانت واختلاس نمیشه .ما مردم ایران واسه منافع خودمونیم دیگران را نابود می کنیم .بعد میشنیم جلوی تلویزیون وشعار های پوچ و بی ارزش سر میدیم . اگه مردم ما تفکراتی مثل ژاپن وکره داشتند هیچ چیز گرون نمیشد هیچی (387849)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها