کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با این روش در حالت بلاک نیز پیام بدهید

25 ارديبهشت 1401 ساعت 14:03


گروه فناوری: شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان به کسی که ما را در واتساپ بلاک کرده پیام دهیم؟سال‌ها پیش که نه تلگرامی وجود داشت و نه پلتفرمی به نام اینستاگرام، واتساپ تبدیل به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها و پیام رسان‌های جهان شده بود و هنوز هم جزو شبکه های اجتماعی محبوب دنیا است. این برنامه مورد پسند اغلب افراد قرار گرفته و خوشبختانه ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیری که این پلتفرم دارد، این است که می‌توان از بلاک شدن یا مسدودی درآمد.

چگونه از شر بلاک شدن در واتساپ خلاص شویم؟
درآمدن از بلاکی یا مسدودی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که برخی از کاربران درگیر آن هستند و نمی‌دانند که به چه طریقی آن را حل کنند. اولین و ساده‌ترین کاری که می‌توانید در واتساپ برای درآمدن از مسدودی بکنید این است که برنامه واتساپ را حذف و مجددا راه‌اندازی کنید.

یکی دیگر از روش‌های آنبلاک شدن در واتساپ ایجاد یک گروه و دعوت شخص مورد نظر به آن است. در این حالت می‌توانید داخل گروه پیام خود را به آن شخص برسانید. البته در این روش یک مشکل وجود دارد و آن اینکه چون آن مخاطب شما را مسدود کرده نمی‌توانید مستقیما او را به گروه دعوت کنید.

برای این کار باید از یکی از دوستان خود درخواست کنید تا گروهی در واتساپ تشکیل دهد و شما و مخاطب مورد نظر شما را در آن عضو کند. با این ترفند می‌توانید به فردی که شما را بلاک کرده پیام دهید. البته برای این که بتوانید با شخص مورد نظر خود خصوصی صحبت کنید، می‌توانید از دوست مشترکتان بخواهید تا گروه را ترک کند. لازم به ذکر است که این روش هم چندان پایدار نیست، زیرا آن فرد می‌تواند به سادگی گروه را ترک کند.


کد مطلب: 336599

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336599/این-روش-حالت-بلاک-نیز-پیام-بدهید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir