به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۳۶۶۱۵

مورینیو: هواداران رم خاص‌ترین هواداران هستند

مورینیو: هواداران رم خاص‌ترین هواداران هستند
گروه ورزشی: سرمربی تیم رم ایتالیا به تمجید از هواداران این تیم پرداخت و ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در پایان فصل یک جام کسب کند.به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو هواداران رم را مورد ستایش قرار داد و تاکید کرد که لیگ کنفرانس اهمیت بسیار بیش‌تری نسبت به سری A دارد. بعد از توقف اینتر برابر ونتزیا، اکنون تمام تمرکز این تیم روی قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا است و بعید است این تیم بتواند رده پنجم را به دست بایورد تا سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. 
 
این آخرین بازی خانگی فصل رم بود، آن‌ها بعد از این دیدار از هواداران‌شان تشکر کردند. رم در دیدار بعدی در زمین تورینو به میدان می‌رود و سپس برای فینال لیگ کنفرانس به تیرانا پرواز می‌کند تا برابر فاینورد قرار گیرند.ژوزه مورینیو گفت: سعی کردیم از هواداران تشکر کنیم. ما یک خانواده هستیم. همیشه راهی وجود دارد که می‌توانیم از هواداران تشکر کنیم. باید به خاطر این هواداران مشتاق هر چه در توان داریم در زمین نشان دهیم. در پایان، اگر بتوانیم جامی را نیز به دست آوریم، فوق‌العاده است و به همین خاطر باید تلاش کنیم یک جام به هواداران بدهیم. 

او در ادامه گفت: می‌توانم بگویم رم واقعاً طرفداران خاصی دارد. واقعا خاص. الان تمام تمرکز ما روی قهرمانی در لیگ کنفرانس است تا پاسخ محبت هواداران را بدهیم. واضح است که ما در حال حاضر کمی مشکل داریم، زیرا بازیکنان زیادی داریم که در معرض آسیب دیدگی هستند اما باید  بتوانیم روی فینال تمرکز کنیم.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها