به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۳۶۶۳۱

رودیگر: دلیل انتقالم به رئال تحریم‌ چلسی نیست

گروه ورزشی: آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، درباره دلیل تصمیمش در زمینه جدایی از چلسی صحبت کرد.
رودیگر: دلیل انتقالم به رئال تحریم‌ چلسی نیست
دیدار چلسی و لیورپول آخرین فرصت رودیگر بود که بتواند در روزهای پایانی حضور در این تیم یک بار دیگر طعم قهرمانی را با آنها بچشد. 
آبی‎‌‌های لندن در این بازی شکست خوردند تا لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حالا این بازیکن آلمانی تنها چند هفته با پایان مهلت قراردادش با چلسی و جدایی از این تیم فاصله دارد. گفته می‌شود که او با رئال مادرید به توافق رسیده و به‌زودی قراردادی را با این تیم امضا خواهد کرد.
رودیگر پس از بازی در پاسخ به این سوال که دلیل تصمیمش برای جدایی از چلسی و پیوستن به رئال چه بوده گفت:« من نمی‌خواهم خیلی روی این مسائل عمیق شوم. شانس ادامه حضور در این تیم را داشتم اما دلیلم برای این کار تحریم‌ها نبود.»
 

او درباره دوران حضورش در استمفوردبریج اظهار داشت:« پنج سال پر و فراز و نشیب را سپری کردم. اتفاقات مثبت بسیاری در این تیم برایم رخ داد اما همین باعث شده که در حال حاضر بسیار ناراحت باشم چون دوست داشتم پایان متفاوتی با یک جام قهرمانی در این تیم داشته باشم.»
این مدافع آلمانی با اشاره به روزهای خوبی که در این باشگاه و شهر لندن سپری کرده اضافه کرد:« تمام احساسات دو‌طرفه است. چلسی با من عالی رفتار کرده و من هم برای چلسی تلاش کردم. بسیار بسیار قدردان هستم و این از طرف خودم و خانواده‌ام است. من اینجا به یک مرد تبدیل شدم. فرزندانم اینجا به دنیا آمدند و اتفاقات خوب بسیاری برایم رخ داد. لندن و خصوصا چلسی همیشه جایگاه خاصی در قلب و ذهن من خواهند داشت.»
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها