به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۳۶۶۳۹

جلسه سرنوشت‌ساز در دوحه؛ صدور حکم اخراج پوچتینو؟

گروه ورزشی: مائوریسیو پوچتینو شب گذشته خبر از جلسه با مدیر پی‌اس‌جی در دوحه قطر داد و پس از این جلسه آینده او مشخص خواهد شد.
جلسه سرنوشت‌ساز در دوحه؛ صدور حکم اخراج پوچتینو؟
پی‌اس‌جی که از دو هفته پیش قهرمانی خود در لیگ فرانسه را قطعی کرده بود، شب گذشته در بازی هفته 37ام با درخشش لیونل مسی و کیلیان امباپه توانست 0-4 بر مون پولیه غلبه کند. پاریسی‌ها دهمین قهرمانی خود در لیگ را جشن گرفتند و به این‌ترتیب ناکامی عجیب فصل گذشته جبران شد.


 
علی‌رغم این قهرمانی اما آینده مائوریسیو پوچتینو در پاریس نامشخص است. سرمربی آرژانیتنی در یک سال و نیم حضورش روی نیمکت پی‌اس‌جی نتوانست به مهم‌ترین هدف باشگاه یعنی لیگ قهرمانان برسد. فصل گذشته در نیمه نهایی مغلوب سیتی شدند و امسال خیلی زود و در یک‌هشتم نهایی قافیه را به رئال باختند.
 

 
وقتی از پوچتینو در پایان بازی دیشب سوال شد که فصل بعد نیز مربی پی‌اس‌جی خواهد بود یا خیر، او پاسخ داد:« در قطر جلسه‌ای با ناصر الخلیفی(مدیر) خواهیم داشت و در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. البته که آینده من به نظر مدیران بالادستی بستگی دارد و ببینیم چه خواهد شد.»
پی‌اس‌جی امروز راهی دوحه قطر شده تا سه‌شنبه در یک برنامه تبلیغاتی از پیش برنامه ریزی شده حاضر باشد اما در حاشیه این سفر، وضعیت پوچتینو نیز مشخص خواهد شد. فعلا همه چیز حاکی از برکناری او دارد و گفته می‌شود نام‌هایی چون یوآخیم لوو، آنتونیو کونته، تیاگو موتا و مارسلو گایاردو برای جانشینی او مد نظر قرار دارند.
برچسب ها: پوچتینو پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها