کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییرات اساسی در مشاغل تحت تاثیر متاورس

25 ارديبهشت 1401 ساعت 18:29


گروه علمی:طبق بررسی‎های محققان، فناوری جدید متاورس در اینده نزدیک بر روی برخی مشاغل تاثیر می‌گذارد.جاش برسین، رهبر جهانی منابع انسانی، در پیش‌بینی‌های نیروی کار خود نوشت که در سال ۲۰۲۲ به دلیل ظهور متاورس روند کار بهتر خواهد شد. در همین راستاف اخیرا محققان آمریکایی انگلیسی و چینی بر روی برخی از افراد آزمایش‌هایی را انجام دادند.
 

 حدود ۸۵ درصد افراد حاضر در این آزمایش گفتند که به زودی اشتغال تحت تأثیر متاورس قرار خواهند گرفت. این آزمایش نشان داد که پاسخ دهندگان انتظار دارند  متاورس بخشی از عادات روزانه آن‌ها باشد و ۵۱ درصد گفته اند که متاورس به مکانی برای کار خواهد شد. مهتا، مدیر اجرایی شرکت هوگارث، گفت که برای شرکت‌ها داشتن کارکنان ماهر در فضای متاورس و وب۳ بسیار مهم است.

آیا مردم برای متاورس هستند؟
در عصر دیجیتال، حریم خصوصی بزرگسالان، حریم خصوصی کودکان، حفاظت از داده‌ها و ایمنی کودکان از جمله مواردی هستند که مهمترین زمینه‌های نگرانی پاسخ دهندگان را نشان دادند. با این حال، بسیاری هنوز برخی از نشانه‌ها و فرصت‌های امیدوارکننده را در متاورس می‌بینند.

براساس گزارش‌ها، حدود ۶۶ درصد افراد در این آزمایش گفتند که طراحان و توسعه دهندگان این فناوری جدید باید به ما اطمینان دهند که همه جهان از متاورس بهره می‌برند. افزون براین حدود ۷۱ درصد افراد حاضر اعلام کردند که توسعه دهندگان متاورس باید مکان‌هایی را برای استفاده از این فضا به صورت آفلاین و انجام کار‌های سخت به کاربران ارائه دهند.


کد مطلب: 336649

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336649/تغییرات-اساسی-مشاغل-تحت-تاثیر-متاورس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir