به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۳۶۷۰۰

اشک‌های اسطوره وستهام در خداحافظی

گروه ورزشی: مارک نوبل، کاپیتان وستهام، روز گذشته برای آخرین بار در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت.
اشک‌های اسطوره وستهام در خداحافظی
وستهام روز گذشته در ورزشگاه خانگی خودش میزبان منچسترسیتی بود و توانست صدرنشین لیگ برتر انگلیس را با نتیجه 2-2 متوقف کند. 
هواداران وستهام پیش از شروع بازی این بازیکن را مورد تشویق یکپارچه خودشان قرار دادند و ادای احترامی شایسته به او داشتند. 
این هافبک 35 ساله در دقیقه 77 این بازی به میدان رفت و جانشین مانوئل لانزینی شد. او همچنین برای آخرین بار در این بازی بازوبند کاپیتانی را از دکلان رایس گرفته و به بازو بست تا لحظاتی زیبا و احساسی را در زمین بازی رقم بزند. 
او که در طول دوران فوتبالش تنها در باشگاه وستهام حضور داشت 22 سال از زندگی حرفه‌ای خودش را در این تیم سپری کرد و در طول این مدت 548 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم انجام داد. 

زمانی که نوبل برای وارد شدن به میدان کنار زمین قرار گرفت، با تشویقی باورنکردنی و یکپارچه از سوی هواداران روبرو شد و همین باعث شد که این بازیکن بسیار احساساتی شده و اشک بریزد. 
پس از بازی نیز پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به سمت این بازیکن رفت و او را در آغوش گرفت و همین باعث شد که او بار دیگر اشک بریزد. 

نوبل در مراسمی که برای تقدیر از او برگزار شده بود خطاب به هواداران گفت:«امیدوارم با کاری که در 18 سال گذشته انجام داده‌ام باعث افتخار و سربلندی شما شده باشم. من خانواده بزرگی در اینجا دارم و وقتی می‌گویم خانواده بزرگ منظورم 60 هزار نفر است.»
برچسب ها: انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها