به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۳۶۸۰۷
درودگر اعلام کرد:

بدهی ۳۶ میلیاردی استقلال به سازمان لیگ

گروه ورزشی: درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ می‌گوید یک دیدار دیگر هم به بدهی‌های کارگزار باشگاه استقلال اضافه شد و آنها ۳۶ میلیارد بدهی دارند.
بدهی ۳۶ میلیاردی استقلال به سازمان لیگ
صادق درودگر به سوالات مختلف خبرنگاران در مورد مسائل مختلف این روزهای فوتبال ایران از بدون تماشاگر شدن بازی‌ها تا بدهی تبلیغات محیطی استقلال پاسخ داد. مشروح مصاحبه او را در این صفحه می‌خوانید:
*به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بگویید چه اتفاقی افتاد که ۳ هفته پایانی لیگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟
هر چه بود مربوط به سازمان لیگ، برنامه ریزی ما و فدراسیون فوتبال نبود و مربوط به مسائلی بود که بهتر است در این زمینه آقای سهیل مهدی گزارش دهند.
*ایشان بحث کرونا را مطرح کردند...
من می‌دانم اما گزارشی در این زمینه به هیئت رئیسه نرسیده و بهتر است از مرجع اصلی‌اش که آقای سهیل مهدی است بپرسید.
*شما عضو هیئت رییسه سازمان لیگ هستید و نمی‌توانید این ابهام را برطرف کنید؟ در سینماها و تمام مجامع عمومی مردم حضور دارند. فکر می‌کنید این اتفاق به چه دلیل است؟
من فکر می‌کنم موضوعی مطرح است که براساس آن مکاتبه‌ای با سازمان لیگ شده و معمولا این مسائل را  هر هفته یا دو هفته یکبار به اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گزارش می‌دهند که تا این لحظه من گزارشی در اتوماسیون دریافت نکرده‌ام.
*در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال و تبلیغات محیطی صحبت کنید. به پایان فصل رسیدیم و این وضعیت به کجا قرار است برسد؟
یک دیدار دیگر به بدهی‌های کارگزار باشگاه اضافه شد که یک بازی و ۳ میلیارد است و سازمان لیگ باید پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشد. بنده مکاتبه کردم و گزارش کارشناسی در حوزه مسئولیت خودم را دادم و بقیه مسئولیت‌های آن به عهده مجموعه هیئت رییسه سازمان لیگ، رئیس سازمان لیگ، دبیر سازمان و مسئول حقوقی است.
*بدهی استقلال تا الان چقدر شده است؟
تا الان ۳۶ میلیارد تومان است.
* پرسپولیس بدهی دارد؟
پرسپولیس تسویه کرده و هیچ بدهی‌ای ندارد.
*در خصوص کمک ۱۰ میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس صحبت کنید.
من در آن زمینه اطلاعی ندارم اما از وزارت ورزش شنیدم پولی به فدارسیون وارد شده و به آن باشگاه داده شده که من از جزئیاتش بی اطلاع هستم اما به نظر من اگر قرار است کمکی شود باید به تمام باشگاه‌ها بشود.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها