به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۳۶۸۰۹

سود قابل توجه فدراسیون فوتبال از بازی با کانادا

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال کانادا بابت دیدار دوستانه با ایران مبلغ قابل توجهی را به فدراسیون پرداخت می کند.
سود قابل توجه فدراسیون فوتبال از بازی با کانادا
چند روز قبل فدراسیون فوتبال کانادا به طور رسمی اعلام کرد در فیفادی خردادماه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران خواهد داشت. این مسابقه پیشنهادش از سوی کانادایی‌ها ارائه شد و مورد موافقت دراگان اسکوچیچ قرار گرفت، اما سود قابل ملاحظه ای را به فدراسیون ایران خواهد رساند.
بر اساس توافق صورت گرفته فدراسیون کانادا مبلغی در حدود 300 هزار دلار را بابت دیدار دوستانه با ایران به فدراسیون ایران پرداخت می کند.
در جلسه روز گذشته هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعضا درباره چگونگی دریافت این مبلغ بحث و تبادل نظر کردند و اینکه این پول در چه حوزه هایی هزینه شود مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به نرخ روز دلار این مبلغ در حدود 9 میلیارد تومان خواهد شد و در روزهایی که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، چنین پولی می تواند بخشی از مشکلات روزمره را حل کند. پولی که احتمالا صرف هزینه های تیم ملی در مسیر آماده سازی برای جام جهانی خواهد شد.
برچسب ها: تیم ملی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها