به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۳۳۶۸۱۱

تصمیم نهایی امباپه؛ سلام رئال، خداحافظ پاریس

گروه ورزشی: با برطرف شدن آخرین مانع که حق پخش تصویری بود، کیلیان امباپه و رئال به توافق نهایی رسیدند. به این ترتیب بمب تابستانی رئال در بهار منفجر خواهد شد.
تصمیم نهایی امباپه؛ سلام رئال، خداحافظ پاریس
کیلیان امباپه شب گذشته پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل و در پاسخ به سوالی در مورد آینده خود گفت که تصمیمش را گرفته و به زودی اعلام خواهد کرد. تصمیمی که انتظار می رود شنبه پیش رو پس از بازی پایانی فصل برابر متز علنی شود. ابهامات در مورد او هنوز زیاد است ولی منابع خبری مختلفی خبر از پاسخ مثبت او به پیشنهاد رئال مادرید داده اند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور نقل و انتقالاتی شب گذشته و امروز در دو خبر مجزا از مذاکرات مثبت و پیشرفته رئال و امباپه خبر داد. اسکای اسپورتس نیز همین خبر را تایید کرده و ساعتی پیش مارکا از پاسخ مثبت نهایی ستاره فرانسوی رئال خبر داد.

 
طبق ادعای این منبع معتبر، امباپه که تابستان گذشته رسما درخواست جدایی و پیوستن به رئال را داده بود ولی با مخالفت ناصر الخلیفی به هدفش نرسید، در ماه های اخیر فشارهای زیادی را تحمل کرده است. از پیشنهادات مالی بالای پی اس جی گرفته تا تماس های ماکرون، رئیس جمهور فرانسه ولی هیچکدام نظر نهایی او را تغییر ندادند. تنها مانع موجود بین او و رئال، حق پخش تصویری بود. موردی که هفته گذشته برطرف شد.


 
مارکا نوشته است که در سفر ناگهانی هفته پیش امباپه به مادرید، خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی رئال و وکلای باشگاه تمام برنامه های از پیش تعیین شده خود را لغو کردند و با نماینده امباپه که او نیز به مادرید آمده بود ملاقات کردند. ملاقاتی که خروجی بسیار مثبتی داشت و در نهایت دو طرف توافق را نهایی کردند. مشکل در مورد حق پخش تصویری امباپه کاملا حل شد و آخرین مانع نیز از بین رفت.

 
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید در یک سال گذشته سیاست سکوت را پیشه کرده و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه که از قول امباپه اطمینان داشت، از هرگونه ارائه پیش قرارداد به بازیکن خودداری کرد. حتی در ژانویه که مانع قانونی وجود نداشت نیز رئال با امباپه وارد گفت و گو نشد و همه چیز به ماه پایانی فصل موکل شد. همچنین رئال تا اعلام رسمی خود بازیکن، هیچ اقدامی انجام نخواهد داد.
قرارداد امباپه با رئال 5 ساله با دستمزد 25 میلیون یورو خالص خواهد بود که کمتر از رقم پیشنهادی پی اس جی است. بین 80 تا 100 میلیون یورو پاداش انتقال به بازیکن خواهد رسید و 60 درصد حق پخش تصویری نیز متعلق به بازیکن خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها