به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۳۶۸۱۷

استاندار: مردم از وضع موجود راضی هستند!

استاندار: مردم از وضع موجود راضی هستند!
گروه سیاسی: استاندار لرستان می‌گوید: طرح مردمی‌سازی یارانه ها طرح اساسی و بنیادی بوده و یک اقدامی چند دهه‌ای است که دولت آن را اکنون اجرا کرده و اجزای نظام مصمم به اجرای این طرح می‌باشند.
فرهاد زیویار در نشست ستاد تنظیم بازار این استان گفت: برنامه ریزی لازم برای همه تصمیمات و برنامه های اجرای این طرح فراهم است و همه در کنار هم بوده و تولید و تامین ارزاق به اندازه کافی فراهم می باشد. زیویار افزود: اما در بحث قیمت گذاری پیچیدگی‌های وجود دارد که بخشی از آن تولید، ذخیره سازی، توزیع، حاکمیت و دولت را در بر می گیرد و تا هماهنگ شوند با نوسانات طبیعی قیمت روبرو هستند استاندار لرستان گفت: میزان پرداخت یارانه‌ها به اندازه تامین کالاهای اساسی است، دولت مصمم شده که دهک‌های یک تا سه از این منابع به خوبی استفاده کنند اما دهک های چهار تا ۹ با رقم کمتری از این شرایط بهره مند می شوند. زیویار اظهار داشت: مردم از این وضعیت راضی هستند و بحث اغتشاشات و اعتراضات از جنس مردم نیست اما گلایه مندی های مردم نسبت به برنامه ریزی ها بوده که وارد می باشد.

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۱۸:۴۱
کنتور که نداره، مالیات هم نداره (387619)
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۲۰:۵۷
تو استاندار نیستی بیشتر به ... شبیهی برای ... هم بدرد نمیخوری (387635)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۲۱:۴۷
اقای استاندار فکر کنم نرفتی بازار خرید کنی ،،پتیر روزانه ۴۵ هزاز نون باگت ۵ تومان کره۱۰۰ گرمی ۲۵ تومان ،،البته حق دارن جناب استاندار چون خرید نمیکنن این اقلام اماده براشون اورده میشه ۰ (387638)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۲۱:۵۶
کدوم مردم راضی هستن
بدون محافظ و ماشین های خوشگل اداری
برو داخل مردم برو بازار
تا بدونی چقد راضی هستن
.... (387640)
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۰۲:۱۵
بله.چی بگم. (387662)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۰۸:۳۳
... مشخصه اصلی برخی از مسئولین محترم این مملکت شده، خجالت هم نمی کشند، تو صورت مردم مفلوک نگاه می کنند و خروار خروار دروغ می گویند. (387679)
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۰۹:۱۰
قیافه ... این استاندار رو ببین.. (387685)
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۳:۰۴
لعنت بر پدر ومادر و جد و آبادت ... (387731)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها