به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۳۶۸۳۲

سورپرایز جدید اپل برای طرفداران

سورپرایز جدید اپل برای طرفداران
گروه اقتصادی: فروش آیفون با رکود روبرو شده و تیم کوک، مدیرعامل این شرکت گفته است که افزایش قیمت در کاهش رشد نقش داشته است. اپل اولین آیپاد جدید خود را در چهار سال گذشته معرفی کرد. اپل دوستداران آی پاد تاچ را فراموش نکرده است: این شرکت اولین آی پاد جدید خود را سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

اگرچه آی‌پاد ممکن است برای برخی قدیمی به نظر برسد، اما اندازه کوچکتر و قیمت ارزان‌تر آن به اپل کمک می‌کند تا بخش متفاوتی از بازار را نسبت به مشتریانی که آیفون‌های ممتاز آن را خریداری می‌کنند، جذب کند.در اوج تولید iPod در سال ۲۰۰۸، اپل بیش از ۵۵ میلیون دستگاه فروخت. اپل در سال ۲۰۱۳، پس از فروش کمتر از ۲۰ میلیون دستگاه پخش کننده موسیقی، انتشار آمار فروش آی پاد خود را متوقف کرد. آن‌ها دیگر به طور برجسته در وب سایت شرکت فهرست نشده اند یا در فروشگاه‌های اپل به نمایش گذاشته نمی‌شوند. اما هنوز هم مخاطبان خاص را جذب می‌کنند.

آی پاد تاچ جدید در حال ارتقاء جزئی سخت افزاری است. این تراشه بر روی تراشه A۱۰ Fusion اجرا می‌شود که کمی قدیمی‌تر از تراشه‌های موجود در جدیدترین آیفون‌ها است. آیفون ۷ نیز بر روی A۱۰ اجرا می‌شود، بنابراین حدود سه سال از عمر آن می‌گذرد. اما A۱۰ سریعتر از تراشه A۸ است که نسخه ۲۰۱۵ روی آن کار می‌کرد.گرگ جوسویاک، معاون بازاریابی محصولات اپل در بیانیه‌ای گفت: تراشه ارتقا یافته به این معنی است که آی‌پاد تاچ «دو برابر سریع‌تر از قبل است».
مرجع : اقتصاد 24
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها