به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۳۶۸۵۱

پیشنهاد ایلان ماسک برای تغییر فید الگوریتمی در توییتر

پیشنهاد ایلان ماسک برای تغییر فید الگوریتمی در توییتر
گروه فناوری:پلتفرم توییتر، به‌طور پیش‌فرض توییت‌ها را بر اساس فید الگوریتمی منتشر می‌کند. با پیشنهاد ماسک، مالک احتمالی توئیتر، می‌توانید توئیت‌های خود را بر اساس تاریخ انتشار آن‌ها منظم کنید. فید الگوریتمی پیش‌فرض شامل توئیت‌هایی است که شما آن افراد را دنبال نمی‌کنید و تنها تعامل بیشتری با آن موضوعات داشته‌اید. محتوای فید الگوریتمی می‌تواند شامل توئیت‌های افرادی باشد که شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید و باتوجه به سابقه‌تان به آن موضوعات علاقه نشان داده‌اید.

کاربران برای مشاهده توئیت‌های اخیر کاربران خود به فید ترتیب زمانی نیاز دارند. با استفاده از روشی که ایلان ماسک به ۹۳ میلیون دنبال‌کننده‌اش توضیح داد می‌توانید این الگوریتم را دستکاری کنید. در ادامه تغییر فید توئیتر آمده است.
۱. پس از باز کردن برنامه توییتر خود، روی دکمه home ضربه بزنید.
۲. سپس در قسمت بالایی برنامه بر روی ستاره‌ها کلیک کنید.
۳. اکنون آخرین توییت‌های خود را انتخاب کنید.
ماسک با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار اقدام به تصاحب توییتر کرده است و اکنون نظرات او حائز اهمیت است. جک دورسی، مدیر عامل سابق توئیتر با ارسال یک توئیت به ماسک اعلام کرد که فید تولید شده توسط الگوریتم، به‌منظور صرفه‌جویی در وقت کاربران طراحی شده است. دورسی در پاسخ به یک کاربر می‌گوید، فید تولید شده توسط الگوریتم دستکاری نشده است، بلکه این طراحی برای جلب نظر کاربر به محتوا‌های مورد علاقه آن‌ ها بوده است.

بر اساس گفته‌ها، این احتمال در توئیتر وجود دارد که فید تولید شده توسط الگوریتم باعث افزایش تعامل کاربران در این پلتفرم شده باشد تا این شبکه اجتماعی بتواند هزینه بیشتری از تبلیغ‌کنندگان دریافت کند. ماسک به این مسئله اشاره کرده و می‌گوید قصد دارد تنظمیات توئیتر را به نفع تمامی کاربران تغییر دهد.پیشنهاد ماسک برای تغییر فید توئیتر با بررسی‌ها و موانع نظارتی روبرو است. اما اگر ماسک این تجارت را به عهده بگیرد، ممکن است به دنبال این باشد که آخرین توئیت‌ها را به عنوان گزینه پیش‌فرض ارائه کند. همچنین احتمال می‌رود این تغییر برای برخی کاربران که طولانی مدت از این پلتفرم استفاده می‌کنند، نگران کننده باشد.
برچسب ها: ایلان ماسک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها