به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۳۳۶۸۶۵

ستاره لایپزیش بازیکن فصل بوندسلیگا شد

گروه ورزشی: کریستوفر انکونکو ستاره فرانسوی لایپزیش به عنوان بازیکن فصل بوندسلیگا شد.
ستاره لایپزیش بازیکن فصل بوندسلیگا شد
ابتدای هفته رقابت های بوندسلیگا با برگزاری 9 دیدار همزمان به پایان رسید. مسابقاتی که همچون فصول گذشته در هفته های پایانی هیجان زیادی را در بالای جدول خود تجربه نکرد چرا که بایرن مونیخ قهرمانی زودهنگام خود را با پیروزی چند هفته قبل برابر دورتموند قطعی کرده بود. 
اگرچه بایرن مونیخ نهایتاً موفق شد با اقتدار و برای دهمین بار پیاپی فاتح بوندسلیگا شود اما ستاره خط حمله لایپزیش به عنوان بازیکن فصل این رقابت‌ها انتخاب شد.‌ کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی لایپزیش، عملکرد خیره کننده‌ای در این فصل بوندسلیگا ارائه داد و با شایستگی کامل این عنوان را از آن خود کرد.
انکونکو در این فصل 34 بازی در بوندسلیگا برای لایپزیش انجام داد و آمار فوق العاده 20 گل زده و 15 پاس گل را از خود به ثبت رساند؛ عملکردی که باعث شد این بازیکن بالاتر از ستاره های حاضر در بوندسلیگا از جمله رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند به عنوان بازیکن فصل مسابقات انتخاب شود.



هنوز دو فصل دیگر تا پایان قرارداد کریستوفر انکونکو با لایپزیش باقی مانده اما عملکرد فوق‌العاده این بازیکن باعث شده که اخیراً شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح شود اما به نظر می‌رسد که باشگاه آلمانی قصد دارد هر طور که شده حداقل برای فصل آینده ستاره فرانسوی را در ترکیب خود حفظ کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها