به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۳۶۸۸۶

آیا با‌این روش جنجالی‌ مشکل‌روغن حل می‌شود؟

آیا با‌این روش جنجالی‌ مشکل‌روغن حل می‌شود؟
گروه سیاسی: محمد مخبر را پیش‌‌تر با ماجراهای  واکسن برکت به خاطر می‌آوریم، تلاش‌های دامنه‌دارش برای عرضه گسترده واکسن ایرانی و خب اتفاقاتی که خودتان می‌دانید و ما اینجا نمی‌نویسیم، اما به تازگی مخبر دوباره خبرساز شده، ویدئویی که احتمالا طی روزهای گذشته دیده‌اید، به اسلامشهر رفته و در واکنش به کمبود روغن رفتاری می‌کند که خیلی‌ها را حیرت‌زده کرده.

برخی با استقبال از مخبر، چنین رفتارهایی را نشانه وسواس دولت در پیگیری مطالبات مردم می‌دانند و برخی اما اعتقاد دیگری دارند، منتقدین می‌گویند: « با چنین نگرشی، حال اقتصاد تغییر نخواهد کرد   این که زنگ بزنید به کسی و بگویید تا شب روغن در قفسه‌ها باشد، اقتصاد تحت تاثیر تحریم‌ها را چاره نمی‌شود»
.....
در زیر نگاهی به واکنش کاربران داشته‌ایم.
* محمد طاها: ‌آقای مخبر فرموده یارانه‌ای که دادیم بیشتر از گرانی‌هاست. آقای مخبر از دو نفر بپرسید. روغن پایه است. یعنی همه مواد غذایی پایه روغن دارند. روغن گران کنی همه چیز گرون میشه. یعنی یارانه‌ای که دادید یک چهارم گرانی رو ساپورت نمیکنه.
* یگانه خدامی: ‌مخبر گفته یارانه‌ای که داده شده بیشتر از هزینه خانواره.. هر روز بیشتر ثابت می‌کنین که اصلا نمی‌دونین هزینه‌های خانوار چقدر شده. نمی‌دونین نه، نمی‌فهمین.
* نظر مثبت کاربری به نام عزیز: ‌اگرچه مشکلات این روزها کم نیست اما خوشبختانه گوش شنوایی برای شنیدن حرف های مردم هست. عده ای از داخل ماشین نظرسنجی نمی‌کنند!
‎* شوخی کاربری به نام متوهم: ‌این آقای مخبر دیگه نمیره سوپری محل بازدید میدانی قیمت‌ها؟ پیشنهاد می‌کنم بدون محافظ و... بره یه سری به مردم کف بازار و داروخانه‌ها بزنه.
* کاربر نوید هم با مقایسه مخبر با مسئولین دولت روحانی، از رفتار مخبر راضی‌ست: ‌۸ سال دفتر نشینی روحانی و جهانگیری مقایسه کنید با ۸ ماه حضور میدانی رئیسی و مخبر در میان مردم، مدیر در جمهوری اسلامی نمیگوید برو می‌گوید بیا!
‎* زهرا رجبی و نکته‌ای مهم: ‌شاید قیمتها به اجبار شما تغییر نکنه ولی کیفیت کالاها پایین میاد و کم فروشی هم فراوان ،آقای مخبر وقتی به فروشگاهها سر می زنی چند تا از پنیرها را باز کن تا ببینی که نصف بسته خالیه یا چند تا از بسته های حبوبات را وزن کن که کمتره ،برنجهایی که خالص نیستن...  تولید و عرضه را زیاد کن.
* نظر مثبت احمد پرویزی: مخبر رفته ‎اسلامشهر بازدید، آن هم در این بلوای گرانی و ‎یارانه، همان جایی که اولین جرقه های آشوب های سال ۹۸ بعد از گرانی ‎بنزین زده شد. اینجا نه کسی شیشه ای شکانده و نه خودرویی آتش زده؛ چرا؟ چون هنوز گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های مردم هست.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: محمد مخبر

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۰۹:۵۳
کمبود روغن خوراکی چیزی که نه در زمان جنگ بود نه در سایر بحرانها وضع افانستان از ما بهتتر است بی تدبیری وبی خیالی اقایان (387695)
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۳:۱۴
سری‌هم‌به‌همساده‌ها‌بزن‌......؟؟؟؟!!!! (387734)
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۳:۵۵
سر زدن مقامات به بازار فقط برای آن است که گناه یا درست تر بگوییم جنایتِ گران شدن مایحتاج مردم را از دوش خود بردارند و به دوش کسبه بگذارند. مدیر باید در دفترش بنشیند و بر اساس داده ها و اطلاعاتی که دریافت می کند مدیریت کند. اطمینان داشته باشید که بازدیدهای این چنینی با نیت خوبی انجام نمی شود. (387739)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها