به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۳۶۸۹۲

سکوت یحیی درخصوص استعفا و درخواست غرامت

سکوت یحیی درخصوص استعفا و درخواست غرامت
گروه ورزشی:یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید دست مدیران باشگاه برای تغییرات احتمالی روی نیمکت باز است. یحیی گل‌محمدی در گفت و گوبا برنامه شب های فوتبالی در خصوص دلیل ناکامی پرسپولیس در این فصل گفت: هواداران پرسپولیس به قهرمان نشدن عادت ندارند و باید الآن از همه عذرخواهی کنم. مسئولیت نتایج با من است، چون تصمیمات سرمربی در نتایج دخیل است و برای همین من ایرادات را به‌عهده می‌گیرم و از تک تک هواداران عذرخواهی می‌کنم. برای کسب ششمین قهرمانی سنگ‌اندازی زیادی شد و مشکلاتی وجود داشت که عجیب و غریب و باورنکردنی بود، بیشتر اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی برای پرسپولیس رخ داد. ما در این ۹ ماه سه مدیرعامل عوض کردیم، هر سه واقعاً زحمت کشیدند، ولی این زحمات به‌طورکلی کافی نبوده است.
 
استقلال همه مسائل را خوب مدیریت کرد
وی درباره وضعیت تیمی پرسپولیس یادآور شد: در این باره رجوع می‌کنم به صحبت‌های آقای شکوری که گفت «اجازه نمی‌دادند ما بازیکن گران‌قیمت بگیریم»، این مشکل فقط برای ما وجود داشت. باشگاه استقلال همه موضوعات را در فدراسیون، داوری و بخش‌های دیگر مدیریت کرد و باید به مجموعه استقلال تبریک بگوییم و فکر می‌کنم کار مهمی در این بخش صورت گرفت، ولی کادر و بازیکنان هم زحمت کشیدند، این موارد در تیم ما انجام نشد. آدمی نیستم که بهانه‌جویی کنم، ولی مشکلات زیادی برای تیم در طول فصل به‌وجود آمد.

اجازه نمی دادند ما بازیکن بخریم  
وی اضافه کرد: در این دو سال که من اینجا هستم هشت یا ۹ بازیکن ملی‌پوش و یا در سطح ملی را از دست دادیم، این کار را برای تیم ما که مشکل مالی دارد و ارکانی اجازه نمی‌دادند بازیکن بگیریم،  سخت می‌کرد. باشگاه بدهی زیادی از قبل به کالدرون، برانکو و چند بازیکن داشت و این کار را سخت می‌کرد و اگر این بدهی‌ها نبودند سه مدیرعامل قبلی بهتر می‌توانستند به تیم کمک کنند.

هرگز از باشگاه درخواست غرامت نکردم 
وی درباره اینکه قرار است برای فصل آینده چه تصمیمی بگیرد، عنوان کرد: بحث ماندن یا نماندن من اصلاً مهم نیست، مهم این است که همیشه پرسپولیس باید قهرمان شود و ضرر نکند. از سمت من صحبت‌هایی شد که گفتند "یحیی غرامت خواسته است." و فضایی را ایجاد کردند که ذهن هواداران را خراب کنند، می‌خواهند از ناراحتی هواداران سوءاستفاده کنند و آنها باید هوشیارتر باشند. من دو سال دیگر قرارداد دارم و هیچ‌وقت غرامت نخواستم که بروم تا پول این دو سال را هم بگیرم. این مشکلاتی که الآن وجود دارد، حاصل عدم مدیریت مربیان قبلی بوده است. من سه بازی دیگر در این لیگ دارم و تمرکزم روی این بازی‌هاست و باشگاه باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد با من ادامه بدهد یا خیر.

دست مدیریت باشگاه برای تغییر باز است
سرمربی پرسپولیس درباره جلسه‌ای که با درویش برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: یک ساعتی در خدمت آقای درویش بودم و دست ایشان را برای تغییرات احتمالی باز گذاشتم و خواستم تمرکز فعلاً روی سه بازی آخر باشد. باشگاه بعد از لیگ حق دارد برای فصل بعد تصمیم‌گیری کند. باید از کادر فنی و بازیکنان باغیرت‌مان تشکر کنیم که در هر شرایطی کار کردند. حرف و حدیث‌هایی پیرامون کادر من بود، ولی همه آنها را می‌شناسید، حاشیه‌هایی که در فضای مسموم مجازی به‌راه می‌اندازند حاصل ذهن افراد مریض بوده است و برای آنها متأسفم.

رسول پناه مهره سوخته است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکایتش از رسول‌پناه عنوان کرد: امروز نیز شنیدم متأسفانه ایشان مصاحبه کرده است. ایشان در مقطعی در پرسپولیس حضور داشت و با تصمیم‌هایش باعث ضرر پرسپولیس شد. ایشان یک مهره سوخته است و دلیلی ندارد جوابش را بدهم. یک شکایت تازه تنظیم کردیم و ایشان باید در دادگاه پاسخگو باشد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها