به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۳۶۹۰۶

معرفی عطرهای مشهور زنانه؛ خوشبوترین و پرفروش ترین عطرها را استفاده کنید

گروه کسب و کار: سرتاسر جهان عطرهای زنانه‌ی متفاوتی ساخته شده که برخی از آنها مورد استقبال عموم قرار گرفته و به پرفروش‌ترین عطر‌های تاریخ تبدیل شده است؛ اما، انتخاب عطر زنانه مختص به خود از میان عطرهای مشهور پرفروش یک چالش است که با کسب اطلاعات در مورد ویژگی عطرها آسان می‌شود؛ بنابراین، با ما همراه باشید.
معرفی عطرهای مشهور زنانه؛ خوشبوترین و پرفروش ترین عطرها را استفاده کنید
چگونه عطر خود را از میان عطرهای مشهور زنانه انتخاب کنیم؟
به رایحه‌ی گل‌های بهاری علاقه‌مندید یا بوی خوش خاک باران خورده را می‌پسندید؟ برای همه‌ی سلیقه‌ها عطری ساخته شده است؛ کافیست، عطری را انتخاب کنید که با زبان شما سخن می‌گوید. نکته‌هایی جهت آغاز سفر بویایی شما به سرزمین عطرهای مشهور زنانه وجود دارد که شما را در مسیرتان جهت انتخاب عطر مختص به خود راهنمایی می‌کند. شناخت اصطلاحات رایج مهم‌ترین قدم در این راه است.

ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم
رایج‌ترین اصطلاح عطرها مربوط به ساختار تشکیل‌دهنده‌ی عطر است: ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم. بیشتر عطرهای مشهور جهان با ساختار ادوپرفیوم و پرفیوم به بازار عرضه می‌شود. کسب اطلاعات در مورد تفاوت اصطلاحات شما را در انتخاب بهتر یاری می‌کند.
ادوتویلت: ادوتویلت سبک‌تر از ادوپرفیوم است؛ چون، غلظت روغن‌های معطر آن به حدود ۵-۱۵ درصد می‌رسد. ماندگاری این نوع عطر حدود ۴-۵ ساعت است؛ البته، فصل گرم و سرد بر این میزان تأثیر می‌گذارد. سرعت تبخیر ادوتویلت بالاست؛ بنابراین، نت‌های ابتدایی آن رایحه‌ی اصلی آن را تشکیل می‌دهد. این نوع عطر مقرون به‌صرفه‌تر از ادوپرفیوم است.

ادوپرفیوم: ادوپرفیوم سنگین‌تر از ادوتویلت و سبک‌تر از پرفیوم است؛ چون، غلظت روغن‌های معطر آن به حدود ۱۵-۲۰ درصد می‌رسد. میزان ماندگاری این نوع عطر حدود ۵-۶ ساعت است و پخش بوی بیشتری نسبت به ادوتویلت دارد. سرعت تبخیر ادوپرفیوم کمتر از ادوتویلت است؛ بنابراین، رایحه‌ی لایه‌لایه‌تری دارد و رایحه‌ی اصلی آن را نت‌های میانی آن شکل می‌دهد.
پرفیوم: پرفیوم سنگین‌ترین نوع عطر است که روغن‌های معطر آن حدود ۲۰-۴۰ درصد عطر را تشکیل می‌دهد. ماندگاری این نوع عطر حدود ۶-۸ ساعت است و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. سرعت تبخیر پرفیوم بسیار کم است؛ بنابراین، رایحه‌ی پایه‌ی آن قابل دستیابی است. این نوع عطر گران‌قیمت‌ترین است.
انتخاب از میان ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم به بودجه‌ی شما بستگی دارد؛ اما، ادوپرفیوم بهترین انتخاب بودجه‌های معمولی است که کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. ادوتویلت برای استفاده‌های روزمره مقرون به‌صرفه‌تر است؛ اما، پرفیوم استایل شما را در یک مهمانی خاص تکمیل می‌کند.

نت ابتدایی، نت میانی و نت پایه
اصطلاح رایج بعدی درمورد عطر زنانه و مردانه که مجدد به ساختار تشکیل دهنده‌ی آن مربوط است شامل نت‌های عطر می‌شود. حتماً شنیده‌اید که در مورد نت‌های ابتدایی، میانی و پایه صحبت می‌شود. در ادامه، این اصطلاحات رایج را توضیح خواهیم داد.
نت ابتدایی: نت ابتدایی همان رایحه‌ای است که بلافاصله پس از پخش عطر استشمام می‌شود. این نت اولین برداشت شما از عطر است که ماندگاری ندارد و به سرعت تبخیر می‌شود.
نت میانی: نت میانی رایحه‌ای است که پس از تبخیر نت ابتدایی استشمام می‌شود. این نت ماندگاری طولانی‌تری دارد. معمولاً، اصلی‌ترین رایحه‌ی عطر را نت‌های میانی آن تشکیل می‌دهد.

نت پایه: نت پایه کمی پس از نت میانی خود را آشکار می‌کند و با نت میانی ترکیب می‌شود. رایحه‌های این نت عمیق و سنگین است. نت پایه پس از ۲۰-۳۰ دقیقه خود را آشکار می‌کند؛ بنابراین صبور باشید.
اکنون، اطلاعات مهمی در مورد اصطلاحات رایج عطر زنانه به دست آوردید. استشمام عطرها را شروع کنید و نت‌های آنها را تشخیص دهید. این نقطه‌ی شروع خوبی برای انتخاب عطر شماست. شما می‌دانید که نباید به نت‌های ابتدایی اکتفا کنید؛ بلکه، باید نت‌های میانی عطر را دوست داشته باشید. تذکر: همزمان چند عطر را استشمام نکنید؛ چون، سردرگم خواهید شد. نهایت دو عطر را همزمان تست کنید.

پرفروش‌ترین عطرهای مشهور زنانه کدامند؟
قاره‌ی اروپا زادگاه عطرهای مشهور جهان است؛ اما، قاره‌ی آسیا نیز عطرهای مشهور خود را دارد که با سلیقه‌ی بانوان خاورمیانه همخوانی بیشتری دارد. در این بخش به معرفی و بررسی ۳ عطر از خوشبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه‌ی جهان می‌پردازیم. شما می‌توانید عطر محبوب خود را از میان رایحه‌های ملایم این سه عطر انتخاب کنید. دو عطر ابتدایی زاده‌ی دست هنرمندان اروپایی و عطر انتهایی زاده‌ی دست هنرمندان آسیایی است.

عطر زنانه شنل مدل کوکو مادمازل
شنل یکی از تولیدکنندگان اروپایی معروف عطرهای مشهور جهان است. کوکو مادمازل شنل رایحه‌ی شیرین مرکباتی دارد. ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق‌العاده است. این عطر پرفروش با ساختار تشکیل‌دهنده‌ی ادوپرفیوم به بازار عرضه می‌شود. کوکو مادمازل مناسب خانم‌های جوان است.
●    نت ابتدایی: شکوفه‌ی پرتقال، پرتقال، ترنج
●    نت میانی: میموزا، یاس، رز و یالانگ یالانگ
●    نت پایه: نعنای هندی، دانه‌ی تونکا، وانیل و مشک

عطر زنانه لانکوم مدل لاویست بل
لانکوم برند معتبر فرانسوی در زمینه‌ی تولید عطر و ادکلن است. ادکلن لانکوم مدل لاویست بل یکی از خوشبو‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای این برند است. این عطر با ساختار تشکیل‌دهنده‌ی ادوپرفیوم به بازار عرضه می‌شود. ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق‌العاده است. لاویست بل رایحه‌ی شیرین چوبی دارد.
●    نت ابتدایی: توت سیاه و گلابی
●    نت میانی: زنبق، یاس و شکوفه‌ی پرتقال
●    نت پایه: وانیل، نعنای هندی و دانه‌ی تونکا

عطر زنانه اجمل مدل سکری‌فایس
اجمل برند معتبر آسیایی در زمینه‌ی عطر و ادکلن است. ادکلن اجمل مدل سکری ‌فایس رایحه‌ی شیرین گلی دارد. این عطر زنانه از خوشبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای بازار به خصوص در خاورمیانه است. سکری‌فایس رایحه‌ی ماندگار با پخش بوی متوسط دارد.
●    نت ابتدایی: یاس و آب
●    نت میانی: شکوفه‌ی پرتقال و وانیل
●    نت پایه: مشک و عنبر

خانومی به فکر بوی خوش شماست
فروشگاه اینترنتی خانومی اولین و جامع‌ترین ارائه‌دهنده‌ی اینترنتی محصولات تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو در ایران است که نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند معتبر خارجی و داخلی را در ایران دارد؛ بنابراین، اصالت محصولات تضمین شده است. مشهورترین عطرهای زنانه‌ی جهان در این فروشگاه اینترنتی با تاریخ انقضای معتبر و با منصفانه‌ترین قیمت بازار موجود است. عطر محبوب خود را از خانومی تهیه کنید و استایل خاص خود را بسازید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها