کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مأموریت مهم یحیی در جمع کردن تیم بی‌انگیزه

خبرورزشی , 27 ارديبهشت 1401 ساعت 13:27


گروه ورزشی:به نظر می‌رسد در حال حاضر مهم‌ترین مأموریت کادر فنی پرسپولیس جمع کردن این تیم بی‌انگیزه و شکست خورده است که می‌داند هیچ جامی حتی با درصدی پایین به آنها نخواهد رسید و در بهترین حالت همین جایی که الان ایستاده‌اند قرار می‌گیرند. آخرین مأموریت مهم کادر فنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل‌محمدی جمع و جور کردن تیمی است که بعد از باخت به سپاهان هم قهرمانی را از دست داد هم نایب قهرمانی‌اش به خطر افتاد. این باخت ویرانگر بیشتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس ضربه زد چرا که تا الان هر کسی با این کادر فنی و بازیکنان رودربایستی داشت و انتقادهایش تند و تیز نبود حالا شمشیر را از رو برای یحیی و کادرش بسته و معتقد است باید تغییراتی اساسی در کادر فنی و اسکواد بازیکنان صورت گیرد.

 
با وجود این هنوز سه هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده و بیم این می‌رود که اتفاقات بدتری برای پرسپولیس بی‌روحیه و بی‌انگیزه امروز رخ دهد. مهم‌ترین خطری که پرسپولیس را تهدید می‌کند از دست دادن عنوان دومی و نایب قهرمانی است. هر چند گفته می‌شود طبق قوانین و دستورالعمل‌ها فقط قهرمان‌های لیگ و حذفی به لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند اما از دست دادن رتبه دومی برای پرسپولیس اصلاً خوب نیست و ‌شأن و شخصیت این تیم را پایین خواهد آورد.

در این شرایط باید دید بازیکنان پرسپولیس چقدر برای موفقیت در سه بازی پیش رو و حفظ حرمت و ‌شأن باشگاه‌شان انگیزه و اشتیاق دارند یا اگر چنین اشتیاقی نزد آنها نیست کادر فنی چقدر می‌تواند در بازگشت روحیه جنگندگی به تیم حداقل برای اینکه عنوان دومی از دست نرود کمک کرده و بازیکنان را آماده سه بازی مهم دیگر کند که شاید دیگر مثل قبل حساس نباشد اما موفقیت در آنها می‌تواند تا حدودی اعتبار از دست رفته قهرمان ۵ فصل اخیر را احیا کند و نشان دهد بی‌ثباتی و نتایج ضعیف چند بازی اخیر بخصوص باخت در سیرجان اتفاقی بوده و در شرایطی خاص به دست آمده است.
 
به نظر می‌رسد در حال حاضر مهم‌ترین مأموریت کادر فنی پرسپولیس جمع کردن این تیم بی‌انگیزه و شکست خورده است که می‌داند هیچ جامی حتی با درصدی پایین به آنها نخواهد رسید و در بهترین حالت همین جایی که الان ایستاده‌اند قرار می‌گیرند. البته خود مربیان هم الان وضعیت خوبی ندارند و در آماج انتقادها شاید اصلاً فرصت این را پیدا نکنند که سراغ روح و روان بازیکنان پرسپولیس رفته و مثل تمام روزهایی که تیم سودای قهرمانی در سر داشت و حتی با همان درصد پایین‌تر برای یک هدف مشخص می‌جنگید، دوباره برای بازیکنان حرف بزنند و شرایط را برای صرف انرژی و توان حداکثری آنها مهیا کنند.

در چنین شرایطی بیم این می‌رود که پرسپولیس در سه بازی بعدی هم نتیجه نگیرد و آن وقت ضمن از دست دادن نایب قهرمانی پایانی تلخ‌تر برای این فصل رقم بخورد که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی یحیی حتی اگر ماندنی شود کار بسیار بسیار سختی برای فصل آینده خواهد داشت.


کد مطلب: 336973

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336973/مأموریت-مهم-یحیی-جمع-کردن-تیم-بی-انگیزه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir