به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۳۶۹۷۵

عنایتی:از این فدراسیون بی در و پیکرتر نیست

عنایتی:از این فدراسیون بی در و پیکرتر نیست
گروه ورزشی: رضا عنایتی سرمربربی تیم فوتبال هوادار در خصوص پیروزی هوادار مقابل فجرسپاسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت:  بازی فوق العاده سخت بود. به مجتبی سرآسیایی بابت پیشرفتی که تیمش نسبت به نیم فصل اول داشته تبریک می گویم و ما بعد از اتفاقی که برای ما در تبریز اتفاق افتاد و به ناحق باختیم. بچه ها عزمشان را جزم کردند که اتفاق خوبی مقابل فجرسپاسی شکل بدهیم. فکر می کنم تا حدودی موفق هم شدند. ما توانستیم با بازی جوانمردانه و خوب توانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم.
 
او افزود: الحمدالله شرایط، شرایط خوبی بود. سعی می کنیم در سه بازی باقیمانده شرایط خوب پیش ببریم و کار را در جایگاه خوبی در جدول به پایان برسانیم.سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سوال که اگر لیگ ادامه داشت، شاید تیمش سهمیه می گرفت، تصریح کرد: تیم هوادار فوق العاده مظلوم بود. امتیازی که از ما گرفتند خیلی عجیب و غریب بود. خود ما هم مقصر بودیم. در اولین فصل حضورمان کم تجربه بودیم. منتهی مراتب ماموریتم را انجام دادیم باید تیم را در لیگ برتر حفظ می کردم خدا را شکر حفظ کردم. با لطف خدا و زحمات بچه ها این اتفاق افتاد.

عنایتی درباره تقابل با نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: نساجی تیم پرهوادار و خوب لیگ برتر است. به تیم خوب نساجی و هواداران خوب این تیم بابت قهرمانی در جام حذفی تبریک می گویم و مالکی که واقعا از جیبش در این فوتبال هزینه کرده است. جای تقدیر دارد. هر دو تیم بدون استرس بازی می کنند چرا که از جایگاهشان در جدول نگرانی ندارد.او درباره لغو حضور تماشاگران در همه مسابقات فوتبال، گفت: دلیلش را نمی دانم و  نمی دانم چرا چنین اتفاقی افتاده است.

سرمربربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، گفت: به همه استقلالی ها و همه فوتبالدوستان  به عنوان یک هوادار تبریک می‌گویم. در این فصل برخلاف فصل‌های گذشته  خیلی خیلی با صبر و حوصله تیم‌شان را حمایت کردند. امیدوارم همین آرامش ادامه پیدا کند و در میادین بزرگتر استقلال موفق تر باشد.عنایتی با ارزیابی جایگاه تیمش در پایان لیگ بیست و یکم تصریح کرد: اگر شرایط به دلخواه ما پیش برود احتمالاً  در جایگاه هفتم جدول قرار می‌گیریم.

سرمربی هوادار تهران پیرامون اینکه چه زمانی عصای خودش را کنار می گذارد، اظهار داشت: عصا اذیتم می کند اما دکتر گفته تا یک هفته دیگر می توانم آن را کنار بگذارم.عنایتی در پایان با گلایه از مشکلات تیم ملی و فدراسیون گفت: انگار تیم ملی فوتبال برای مسئولین ما ارزشی ندارد. دلواپسی هواداران فوتبال خیلی زیاد است و  این قصه سال به سال ادامه پیدا می کند. وقتی رئیس در فدراسیون نباشد هر کس برای خودش تصمیم می گیرد. من درباره شخص خاصی صحبت نمی کنم، اما از نظر ساختاری از این فدراسیون  بی در و پیکرتر نیست. آن هم در آستانه تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی. روی خوش برای فوتبال ما ندارد. عده ای برای سهم خواهی خودشان ۷۰ میلیون نفر را به استرس کشانده‌اند. متاسفانه تا زمان تعیین رئیس قطعی فدراسیون بزرگتر ندارد. البته که دکتر ماجدی تمام تلاشش را برای فدراسیون انجام می دهد اما چون تنها هستند اثر چندانی نمی توانند ایجاد کنند.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: رضا عنایتی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها