به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۳۶۹۷۹

منصوریان: برای احمدی آبی و قرمز فرقی ندارد

منصوریان: برای احمدی آبی و قرمز فرقی ندارد
گروه ورزشی:سرمربی صنعت نفت آبادان نسبت به بیانیه باشگاه استقلال علیه مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد. علیرضا منصوریان که شب گذشته میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود، پیرامون اظهارات مدیر رسانه‌ای استقلال در انتقاد از محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر گفت: من فقط یک نکته می‌خواهم درباره حواشی جانبی قهرمانی استقلال بگویم؛ دیروز یا پریروز بود که صحبت‌های آقای احمدی را پیرامون قهرمان شدن یا نشدن استقلال با نقل‌قول از آقای کامرانی‌فر گوش می‌کردم، او مجری برنامه است دیگر و نقل‌قول می‌کند. او گفت که الان استقلال قهرمان شده اما آقای کامرانی‌فر گفته‌اند که باید تفاضل گل باشد.
 
وی افزود: من برادرم پرسپولیسی تند است اما وقتی با من کاری را شروع می‌کند، دیگر ما فضای استقلال و پرسپولیس نداریم؛ آقای احمدی هم در کار، فضای استقلال و پرسپولیس ندارد. من دیدم که مدیر رسانه‌ای عزیز باشگاه استقلال یک پست علیه ایشان گذاشته و گفته باید آقای احمدی عذرخواهی کند. اما او از آقای کامرانی‌فر نقل قول کرد، بابت چه چیزی باید عذرخواهی کند؟

منصوریان در ادامه صحبت‌هایش گفت: بعد دیدم که در صحبت‌هایش گفته است که ما فوتبال برتر را تحریم می‌کنیم، استقلال ۲ روز است که قهرمان شده، بگذارید آب خوش از گلوی مردم پایین برود؛ محمد نوری‌فر هم مثل برادر کوچک من است، اصلا در این مقوله ورود نکند. اصلا فضای فوتبال برتر یا قبل‌تر که نود بود یا همین شب‌های فوتبالی، فضای گسترده ۸۵ میلیونی است و باشگاه استقلال و پرسپولیس هم در این فضا هستند. کنار این‌ها ما تراکتور و فولاد و ... را داریم که هر کدام‌شان سهمی از این برنامه به صورت تقسیم‌شده دارند.

 
سرمربی صنعت نفت در واکنش به رفتار مدیررسانه‌ای استقلال گفت: به نظر من کار آقای نوری‌فر زیبنده نبود، باز هم حوزه من نیست اما به عنوان برادر بزرگش به او می‌گویم؛ باشگاه من به هیچ وجه بیانیه نمی‌دهد و الحمدلله هیات‌مدیره و مدیرعامل ما با بیانیه مخالف هستند چون آدم‌هایی هستند که دوست دارند شناخته نشوند. الان این لذت قهرمانی برای هوادار استقلال پیش آمده اما ما بیاییم و بگوییم آقای احمدی باید عذرخواهی کنی. اصلا کار، کار زیبنده‌ای نیست. محمدرضا احمدی و محمد نوری‌فر جدای از شخصیت حقیقی‌شان، شخصیت حقوقی اجتماعی دارند، شخصیت حقوقی احمدی به سازمان صداوسیما و نوری‌فر به باشگاه استقلال بر می‌گردد.

منصوریان ادامه داد: من هوادار افراطی رئال مادرید، استقلال و آث میلان هستم؛ در آن لحظه متوجه هیچ چیز نمی‌شوم، اگر کسی بر علیه این تیم‌ها در زمان تماشای مسابقه‌شان به من اطلاعات بدهد، من با او بد می‌شوم، پس خوراک غلط به هوادار ندهیم. آقای محمدرضا احمدی دستش به جایی بند نیست، مثل این‌که من می‌خواستم بعد از آن دربی 3-2 از خیلی‌ها گلایه کنم. من خودم را بخشی از استقلال و برادر بزرگ‌تر محمد نوری‌فر می‌دانم، اصلا نباید پست را می‌گذاشت. آقای احمدی دستش مثل داوران ما کوتاه است و نمی‌تواند جواب بدهد.

علیرضا منصوریان در ادامه گلایه‌های خود از نوری‌فر گفت: حرفی زده شده اما نباید گاهی اوقات همه چیز را منفی ببینیم؛ اگر قرار باشد من هر روز جواب حرف‌ها را بدهم که زندگی من پر از انرژی منفی است. لذت فوتبال برای هوادار استقلال است حالا بیاییم باشگاه را با فوتبال برتر سرشاخ کنیم؟ کم با برنامه 90، استقلال و پرسپولیس در دهه‌های مختلف سرشاخ بودند؟ الان هواداران‌مان دارند کیف می‌کنند اما چرا آن‌ها را مجبور می‌کنیم که دور از جان به خانواده آقای احمدی توهین کنند.
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها