به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۶۹۹۱

خودروی برقی۶۳هزار دلاری کادیلاک در راه است

خودروی برقی۶۳هزار دلاری کادیلاک در راه است
گروه اقتصادی:کادیلاک قصد دارد یک خودروی برقی جدید تولید کند که لیریک نام دارد و قیمت پایه آن ۶۲۹۹۰ دلار خواهد بود. کادیلاک جزئیات بیشتری را در مورد این خودرو و ویژگی‌های آن پیش از بازگشایی مجدد امکان ثبت سفارش‌های آنلاین در ۱۹ می منتشر کرده است. قیمت این کراس اوور از ۶۲۹۹۰ دلار شروع می‌شود و تنها ۲۰۰۰ دلار بیشتر برای مدل ۴WD آن در نظر گرفته خواهد شد.
 
علاقمندان همچنین می‌توانند به جای خرید دائمی از گزینه پرداخت ۱۵۰۰ دلار در ماه برای استفاده از این خودرو به صورت اجاره‌ای استفاده کنند.سفارشات برای هر دو نسخه RWD و AWD در پایان این هفته ممکن خواهد شد. مشتریان دو گزینه اضافی برای انتخاب رنگ بیرونی - متالیک آبی و سفید کریستالی - خواهند داشت.

انتظار می‌رود مدل‌های RWD ابتدا وارد بازار شوند و مدل‌های AWD تا اوایل سال آینده وارد نمایندگی‌ها شوند. کادیلاک با دو شبکه شارژ باتری خودروهای برقی در آمریکا نیز توافق کرده تا از این نظر نیز مشکلی برای خریداران وجود نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها