به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۳۷۰۲۳
پایان زودهنگام کار لئو در اروپا؟

یک گمانه‌زنی عجیب در مورد آینده لیونل مسی

گروه ورزشی: دایرکت تی وی خبر از تمایل لیونل مسی برای خرید بخشی از سهام باشگاه اینتر میامی آمریکا و بازی در لیگ MLS داد.
یک گمانه‌زنی عجیب در مورد آینده لیونل مسی
لیونل مسی تابستان گذشته پس از 21 سال به همکاری خود با بارسلونا پایان داد و راهی پی اس جی شد. باشگاه کاتالان به دلیل مشکلات مالی توانایی تمدید با او را نداشت و مسی در نهایت مجبور به جدایی و انتقال به تیم پاریسی شد. او یک فصل دیگر نیز قرارداد دارد و در این قرارداد، بند تمدید تا 2024 نیز گنجانده شده است.

 
در مورد آینده لیونل مسی گمانه زنی های زیادی مطرح می شود اما او فصل آینده را نیز در پی اس جی خواهد ماند. مشخص نیست که تابستان سال بعد مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد یا به حضورش در پاریس پایان می دهد ولی پس از مصاحبه دو روز پیش پدر مسی مبنی بر اینکه ارزو می کند لئو روزی به بارسا برگردد، این احتمال همچنان وجود دارد که او را بار دیگر با پیراهن بارسلونا ببینیم.


 
در همین رابطه شب گذشته الکس کاندال از شبکه "دایرکت تی وی" ادعا کرد که لیونل مسی قصد خرید 35 درصد سهام باشگاه اینتر میامی آمریکا را دارد و خود از ژوئن 2023 نیز برای این باشگاه بازی خواهد کرد. اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام قرار دارد و او همواره در رویای انتقال لیونل مسی به باشگاه خود است. طبق این ادعا مسی در 26 سالگی به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان خواهد داد و راهی لیگ MLS می شود. ادعایی که باید دید تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.
مسی فصل جاری و به فاصله یک بازی تا پایان فصل توانسته 11 گل برای پی اس جی بزند؛ شش گل در لیگ فرانسه و 5 گل در لیگ قهرمانان. آماری دور از انتظار برای فوق ستاره آرژانتینی.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها