به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۳۷۰۲۷

بهترین سیستم‌های همکاری در فروش در ایران

گروه کسب و کار: کسب و کار‌های اینترنتی به سرعت رشد می‌کنند و سود خوبی را به صاحبان یا فعالان این دسته از کسب و کارها می‌رسانند. در بین مشاغل اینترنتی، همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ، یک شغل پولساز محسوب می‌شود. این شغل در عین ساده بودن، نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد و محدود به زمان و مکان هم نیست.
بهترین سیستم‌های همکاری در فروش در ایران
ویژگی‌های شغل همکاری در فروش باعث شده تا افراد زیادی به عنوان درآمد جانبی و شغل دوم به آن تکیه کنند.
اگر در مورد این نوع کسب و کار اینترنتی خوانده باشید، حتما از مزایای همکاری در فروش آگاهی دارید و حالا به دنبال پیدا کردن بستر امن و معتبری هستید که بتوانید فعالیت خود را در آن شروع کنید. در ادامه این مطلب ۵ سیستم از بهترین سیستم‌های همکاری در فروش را که بستری معتبر برای مخاطبان افیلیت مارکتینگ هستند، معرفی کرده و به تحلیل ویژگی‌های مختلف آن‌ها می‌پردازیم.

 افیلیو
احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای حداقل یک بار هم که شده برای مقایسه قیمت کالا در فروشگاه آنلاین دیجی کالا محصولی را جستجو کرده اید. دیجی کالا به عنوان غول همکاری در فروش شناخته می‌شود. در طول سال‌ها حوزه فعالیت دیجی‌کالا روز به روز گسترده شد؛ به طوری که از یک فروشگاه آنلاین به یک مارکت پلیس بزرگ تبدیل شده است و هزاران فروشنده در این بستر به فعالیت می‌پردازند. در این میان یک بازوی افیلیت مارکتینگ به نام افیلیو هم دارد.
در واقع، افیلیو، بستر همکاری در فروش دیجی‌کالاست. افیلیو ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که  کار را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است. آموزش‌ها، پنل مخصوص محاسبه درآمد و پورسانت، امکان بررسی محصولات پرفروش و… از ویژگی‌هایی است که افراد را به همکاری با افیلیو یا همان سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ترغیب می‌کند.
آدرس سایت : affilio.ir

افیلی

افیلی اولین شبکه افیلیت یا همان همکاری در فروش در ایران است که ارتباط بین فروشگاه‌ها و ناشران را بر پایه بازاریابی به شیوه افیلیت مارکتینگ فراهم کرده است. افیلی از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و تبدیل به بستری مناسب برای فعالیت و تعامل فروشگاه‌ها و ناشران شده است. افیلی مزیت‌های زیادی برای همکاری دارد؛ از این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
۱- تنوع پورسانت‌دهی
افیلی ۸ روش‌ مختلف پورسانت‌دهی را برای فروشگاه‌ها طراحی کرده است. دلیل این تنوع پورسانت‌دهی هم علاوه بر افزایش درآمد فروشگاه‌ها و ناشر‌ها، ایجاد یک محیط رقابتی است. وجود محیط رقابتی باعث می‌شود که بازارایاب‌ها بر اساس میزان تلاش و فعالیتی که دارند، پورسانت دریافت کنند و فروشگاه‌ها هم با ناشران کاربلد و حرفه‌ای‌تر همکاری داشته باشند و به نتیجه دلخواه برسند و همزمان فضای منصفانه‌ای وجود داشته باشد.

۲- ثبت نام رایگان
ثبت نام  در پلتفرم افیلی رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه‌ وجود ندارد. از بازاریابان هم کمیسیونی دریافت نمی‌شود.

3- لینک‌های اختصاصی
ردیابی و ثبت خریدی که از طریق لینک‌های اختصاصی به ناشران داده می‌شود، آسان‌تر صورت می‌گیرد. این لینک‌ها احتمال تقلب یا بروز مشکل در محاسبه پورسانت را به صفر می‌رسانند.

4-  آموزش‌های رایگان
غیر از ثبت نام رایگان، افیلی برای کاربران خود آموزش‌های کاربردی تهیه می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا ناشران و فروشگاه‌ها حاضر در پنل افیلی، همواره در حال رشد و ترقی باشند. به روز بودن اطلاعات در دنیای کسب و کار اینترنتی  برای رشد یک الزام است. به همین علت افیلی به روزرسانی دانشی را که به ناشران و فروشگاه‌ها و کاربران خود منتقل می‌کند، یکی از اولویت‌های خود می‌داند.

5-  پشتیبانی قوی
از نیازمندی‌های هر پلتفرم بزرگی، داشتن یک تیم پشتیبانی باتجربه است. افیلی از تیم پشتیبانی کاربلد و ماهری بهره می‌برد. این تیم علاوه بر این که مشکلات کاربران را پیگیری کرده، ریشه مسائل را بررسی و و از بروز مشکلات جلوگیری می‌کنند.
جالب است بدانید این پلتفرم تا به امروز بیشتر از ۱۵۰۰ ناشر فعال و حرفه‌ای دارد و این آمار به صورت روزانه در حال افزایش است. فروشگاه‌های معتبری هم به افیلی اعتماد کرده‌اند و با آن در حال همکاری هستند. افیلی به عنوان یک پلتفرم همکاری در فروش، اعتبار خوبی در بازار و در برابر رقبایش دارد.
 
آدرس سایت : https://affili.ir/

دایان افیلیت
فعالیت سیستم همکاری در فروش دایان افیلیت، از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در سال‌های اخیر چهره جدی‌تری به خود گرفته است. دایان افیلیت حدود ۱۰۰۰ بازاریاب فعال دارد و بستری مناسبی برای افرادی است که ترجیح می‌دهند درآمد روزانه داشته باشند.
مزایای سیستم همکاری در فروش دایان افیلیت هم مناسب و مخصوص به فروشگاه خود این مجموعه است. این سیستم به صورت روزانه کالاهای تخفیف‌دار خود را به بازاریابان‌اش معرفی می‌کند، آموزش و ثبت‌نام رایگان و پرداخت روزانه پورسانت‌ بازاریابان، ویژگی‌های دایان افیلیت را شکل داده‌اند.
 
آدرس سایت : dayanaffiliate.com
 


 دیما افیلیت
دیما در حقیقت یک آژانس تبلیغاتی است که از سال ۱۳۹۳، خدمات خود را در حوزه‌های مختلفی مثل تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات هوشمند ارائه کرده است. دیما افیلیت یکی از شاخه‌های این سازمان است که روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و گسترش پیدا می‌کند.
دیما افیلیت امکانات مشابهی را نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهد. این امکانات شامل امنیت اطلاعات کاربر، پشتیبانی ۲۴ ساعته، طراحی پنل ساده و دور از پیچیدگی و لینک‌هایی برای رصد فروش‌ها و تراکنش‌هاست. تجربه‌ دیما افیلیت در تبلیغات باعث شده تا نتایج پایانی در این  همکاری دلخواه و مطلوب باشد.
 
آدرس سایت : affiliate.deema.agency

چاوش
برای اینکه در حوزه همکاری در فروش مشغول به کار شوید، گزینه‌ دیگری هم پیش رو دارید. چاوش یکی دیگر از معتبرترین و بهترین شبکه‌های همکاری در فروش است که تجربه زیاد و گسترده‌ای در این کسب و کار دارد. چاوش هم مانند افیلی، علاوه بر پرداخت پورسانت بر اساس فروش، پرداخت در ازای لید را هم برای ناشران این مجموعه در نظر گرفته است. چاوش زیرمجموعه‌ پلتفرم تبلیغاتی یکتانت بوده و حوزه افیلیت مارکتینگ این مجموعه را پوشش می‌دهد.
 
آدرس سایت : chavosh.org
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها