به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۳۷۰۳۱
شهرداری از بین کارمندان خود به دنبال راننده پایه یک است!

دومین روز اعتصاب رانندگان BRT تهران

دومین روز اعتصاب رانندگان BRT تهران
گروه اقتصادی: سایت دیده‌بان ایران نوشت: اعتصاب رانندگان اتوبوس و ‎کارگران خطوط BRT تهران، وارد دومین روز خود شد. این اعتصاب از روزگذشته و در اعتراض به افزایش ده درصدی دستمزدها در سال جاری آغاز شده است.
علیرضا زاکانی روزگذشته با شرکت در جمع برخی از این رانندگان به آنها گفته بود: در هیئت دولت سه مرتبه درباره این موضوع بحث شد و دولت اعلام کرد مشمولان تأمین اجتماعی که در شرکت‌های دولتی هستند حداقل حقوقشان 57 درصد در نظر شود و آنچه شورای عالی کار تصویب کرده بود را اجرا کردند اما ضرایب، 10 درصد اعلام شد. عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران هم روزگذشته در توییترش خبر داد که "تا تعیین تکلیف قطعی از مجاری حقوقی، حقوق اردیبهشت کارکنان شهرداری با ۴۰ درصد افزایش پرداخت می‌شود." با این حال خبرهای رسیده حاکی از این است که این وعده ها تاکنون کارساز نبوده و اعتصاب کنندگان خواستار افزایش حقوق 57 درصدی هستند. یک منبع آگاه در همین رابطه گفت که در صورت تداوم یافتن اعتصاب رانندگان، شهرداری تهران به دنبال جذب رانندگان دارای مدرک پایه از بین کارمندان خود برای جایگزینی اعتصاب کنندگان است. گفتنی است روز گذشته به دنبال از کار دست کشیدن رانندگان BRT اتوبوس های سفید سپاه وظیفه حمل و نقل مسافران را در پایانه های BRT برعهده گرفته بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۲۳:۲۰
بوی ... میاد (387766)
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۸:۱۶
57 درصد برای سطح اول حقوق و دستمزده
اینها هم زور میگن ها
تو محل کار من 38 درصد اضافه کردن (387785)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها