به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۳۷۰۳۶

تهران فردا هم تعطیل می‌شود؟

تهران فردا هم تعطیل می‌شود؟
گروه جامعه: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد ادارات در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت تعطیل خواهند شد.کمال حیدری درباره آلودگی هوا گفت: با توجه به گرد و غباری که وارد کشور شده است و شاخص آلودگی هوا که بالای ۴۰۰ بوده و خطرناک است پیش بینی اداره هواشناسی این است اگر آلودگی هوا کاسته شود فردا ادارات همانند گذشته فعال هستند، اما اگر شاخص همچنان بالا باشد و میزان خطر را در کشور نشان دهد احتمال اینکه فردا هم در کشور تعطیلی اعلام شود بسیار است.

او گفت: تا آخرین لحظات امروز منتظر هستیم و شاخص آلودگی هوا را بررسی می‌کنیم و برای اقدامات بعدی کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام می‌شود.معاون بهداشت وزارت بهداشت می‌گوید: توصیه ما به مردم این است که افراد سالخورده و آن دسته از افرادی که از بیماری تنفسی و یا قلبی عروقی رنج می‌برند از خانه به هیچ عنوان خارج نشوند و در محیط خانه نیز پنجره‌های را تماما بسته نگه دارند و صورت لزوم خروج از منزل حتما از ماسک n۹۵ استفاده کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: آلودگی هوا تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها