به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۳۷۰۵۵

صدرنشینی روس‌ها در خرید خانه در ترکیه

صدرنشینی روس‌ها در خرید خانه در ترکیه
گروه اقتصادی: شهروندان روس با خرید 1152 واحد مسکن در ترکیه در صدر خریداران خارجی خانه در ماه آوریل امسال قرار گرفتند.به گزارش ایلنا  و بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه «توئیک»، در ماه آوریل گذشته 6 هزار و 447 واحد مسکونی در سراسر کشور به اتباع خارجی فروخته شده که از این تعداد بیشترین میزان با 1152 واحد توسط شهروندان روسیه خریداری شده است.

بر این اساس، میزان کل فروش مسکن در ماه آوریل به اتباع خارجی نسبت به سال گذشته 58.1 درصد افزایش داشته است که در این زمینه اتباع کشورهای ایران با خریداری 905 واحد و عراق با 714 واحد مسکن پس از روس‌ها قرار گرفتند.از سوی دیگر، شهر استانبول بار دیگر در زمینه فروش خانه به خارجی‌ها در صدر قرار گرفت. در ماه آوریل 2 هزار و 564 واحد مسکن در این شهر توسط اتباع خارجی خریداری شد.آنتالیا و آنکارا به ترتیب با فروش 1970 و 333 واحد مسکن در این زمینه پس از استانبول قرار گرفتند.تعداد فروش مسکن در ماه آوریل به اتباع خارجی در مجموع 4.8 درصد از کل مسکن‌های به فروش رسیده در سراسر ترکیه را تشکیل می‌دهد.
 
برچسب ها: ترکیه و روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها