به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۳۳۷۰۷۶

بازار سیاه وحشتناک در ایتالیا برای فینال فصل

گروه ورزشی: شرایط خرید بلیت دیدار ساسولو مقابل میلان برای هواداران روسونری دشوار شده است.
بازار سیاه وحشتناک در ایتالیا برای فینال فصل
حتی اگر اینتر موفق به شکست سمپدوریا در استادیوم سن سیرو در مسابقه همزمان روز یک‌شنبه شود، میلان تنها با کسب یک تساوی مقابل ساسولو عنوان قهرمانی را بعد از سال‌ها از آن خود خواهد کرد. اما میلان به هواداران خود هشدار داده که بدون بلیت برای تماشای دیدار با این تیم ساسولو، به رجیو امیلیا سفر نکنند، زیرا در حال حاضر بلیت این دیدار به قیمت سه هزار یورو فروخته می‌شو‌د. 

همان‌طور که قابل حدس بود، تمام بلیت‌های مسابقه حساس ساسولو برابر میلان در کمتر از یک ساعت فروخته شد و البته تعدادی از بلیت‌ها از جمعه شب برای دارندگان بلیت فصل ساسولو عرضه می‌شود. نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد گزارش داد که صف آنلاین خرید بلیت در سایت برای لحظاتی حتی به صد هزار نفر نیز رسیده است. 
استادیوم ماپئی در حال حاضر فقط 21525 صندلی دارد و میلان امروز از هواداران خود خواسته بدون بلیت راهی سفر نشوند تا اینگونه از مشکلات حضور همزمان خیل جمعیت در این شهر جلوگیری شود. اما به نظر می‌رسد برخی از افراد در حال حاضر بلیت‌های مسابقه را از طریق سایت‌های تخصصی به قیمت سه هزار یورو به فروش رسانند. میلان بعد از یک‌دهه به دنبال فتح عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا است و هواداران این باشگاه نیز عطش فراوانی برای تماشای این مسابقه بزرگ از نزدیک دارند.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها