به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۳۷۱۲۳

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی به صورت اینترنتی

گروه کسب و کار: می دانیم که تجهیزات لبنیاتی انواع مختلفی دارد که هر کدام کار برد مخصوص خود را دارند.در این مقاله قصد داریم به بررسی شیر سرد کن بپردازیم که یکی از پر کاربردترین و ضروری ترین تجهیزات لبنیاتی ها، فروشگاه های لبنیاتی، دامداری ها، لبنیاتی ها، کارخانه های تولید بستنی و مراکز عرضه شیر و ... محسوب شده و در گنجایش های مختلفی از جمله 100 لیتری تا 1000 لیتری طراحی و تولید می شوند که تنها تفاوتشان با یکدیگر در قدرت موتور آن ها می باشد.
راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی به صورت اینترنتی
یخچال شیر سرد کن چیست؟
دستگاه شیر سرد کن صنعتی که به آن یخچال شیر سرد کن نیز گفته می شود، یکی از بهترین دستگاه ها به منظور جلوگیری از فاسد شدن شیر خام می باشد زیرا دارای مخزن مخصوصی بوده که دائم در حال چرخش است و می توان شیر در داخل آن نگهداری و خنک کرد و به این ترتیب عمر شیر را بالا برد.(شیر خام تازه دو شیده شده بسیار حساس بوده و در معرض آلودگی ها فراوانی قرار دارد که باید بلافاصله پس از دوشیده شدن از دام ها، دمایش پایین بیاید)از این رو دستگاه شیر سرد کن در مکان هایی از جمله گاو داری ها، لبنیاتی ها، دامپروری ها، کارخانه های تولید محصولات لبنی و ... از تجهیزات مهم و ضروری به شمار می رود و وجود آن الزامیست زیرا می توانند با خنک کردن شیر، شیر خام را تا 48 ساعت سالم نگهداری کنند.
این دستگاه های شیر با توجه به نیاز و سفارش مشتری به صورت تک مخزنه و دو مخزن و در لیتراژ مختلف (شیر سرد کن 100 لیتری، شیر سرد کن 200 لیتری، شیر سرد کن 300 لیتری، شیر سرد کن 400 لیتری، شیر سرد کن 500 لیتری و شیر سرد کن 1000 لیتری)با برف مصرفی تک فاز و سه فاز قابل طراحی و تولیدند که قدرت موتور آن ها بستگی به ظرفیت محصول دارد.اما جنس بدنه ی تمامی این دستگاه های شیر سر کن از نوع استیل طراحی شده تا تغییری در رنگ، بو و طعم شیر ایجاد نشود و هنگام بر خورد با آب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نیز نشود.علاوه بر این بدنه این یخچال های شیر به عایق بندی تزریق فوم مجهز شده که عایق مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی محسوب می شود.
در طراحی این شیر سرد کن های استیل موتور های بسیار پر قدرتی به کار رفته اند که می توانند بی وقفه کار کنند و از شیر ها در مدت زمان معینی نگهداری کنند.
علاوه بر این به منظور تنظیم و کنترل دمای شیر داخل مخزن، یک ترموستات دیجیتالی روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است.
قیمت شیر سرد کن
نکاتی که قبل از خرید شیر سرد کن باید به آن ها توجه شود؟
•     توجه به تجهیزات و قطعات به کار رفته از جمله موتور، بدنه، یونیت برودتی، شیر مخزن خروجی)
•    توجه به جنس بدنه محصول که باید از نوع استیل استنلس یا استیل 304باشد
•    توجه به نوع عایق بندی جداره ها و لوله های برودتی
•    نوع برق مصرفی دستگاه(تک فاز و سه فاز بودن)
•    توجه به اصول های بهداشتی و استاندارد های وزارت بهداشت
•    نوع جوشکاری و رعایت استفاده از جوشکاری آرگون
•    داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه شیر سرد کن چه انواعی دارد؟
این شیر سردکن ها در سه مدل شیرسردکن دامداری یا دامپروری، شیر سردکن لبنیاتی و شیر سردکن پلیت در بازار موجود هستند که مدل های دامداری و لبنیاتی بر اساس سفارش مشتری به دو صورت تک مخزن و دو مخزن قابل طراحی و تولیدند.

دستگاه شیر سرد کن دامداری
این نوع از شیر سرد کن های صنعتی همانطور که از نامش مشخص است از تجهیزات ضروری و مورد نیاز دامداری ها و دامپروری ها محسوب می شود و دارای ساختاری متفاوت تر نسبت به شیر سرد کن های فروشگاهی دارند.دلیل این موضوع آن است که وقتی که شیر خام را از دام های مختلف جمع آوری می کنند باید بلافاصله در مخزن های مخصوص نگهداری شیر بریزند تا با پایین آوردن دمای شیر از فاسد شدن آن جلوگیری کنند.این مخزن های مخصوص شیر در گنجایش های مختلفی با توجه به نیاز و سفارش مشتری در دو نوع 1000 لیتری الی 2000 لیتری موجود هستند.
از جمله مزایای این محصول می توان به بدنه ای از استیل استنلس 304 که بر اساس رعایت اصول بهداشتی ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی، اکسیده شدن، قارچ ها و کپک ها دارد.

دستگاه شیر سرد کن لبنیاتی
مخزن شیر سرد کن لبنیاتی در گنجایش های 100 لیتری، 200 لیتری، 300 لیتری، 400 لیتری و 500 لیتری طراحی و ساخته می شود که بیشتر در ماست بندی ها و فروشگاه های لبنیاتی به کار می رود.از جمله ویژگی ها و مزایای این دستگاه ها می توان به بدنه داخلی و خارجی از نوع استیل خاص استنلس بسیار با کیفیت و مجهز به جوشکاری از نوع جوش آرگون اشاره کرد که از پوسیدگی دستگاه جلوگیری شده و ارزش غذایی شیر پایین نمی آید.

دستگاه شیر سرد کن پلیت
اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاهی شیر خام جمع آوری شده یا دوغ را سرد کنید پیشنهاد می کنیم که از این نوع شیر سرد کن استفاده کنید البته باید گفت که این محصول دارای همزن نمی باشد و فقط به منظور سرد کردن آنی شیر و ثابت نگهداشتن سرما مورد استفاده قرار می گیرد از این رو بیشتر در ایستگاه های جمع آوری شیر، کارخانه های تولید کیک و کلوچه و بستنی، کار خانه های تولید محصولات لبنی و ... مورد استفاده قرار می گیرد که دارای گنجایش 60 تا 4000 لیتری می باشد.
شیر سرد کن
قطعات شیر سرد کن چیست؟
•    بدنه دستگاه

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید شیر سرد کن باید حتما به آن توجه شود، بدنه دستگاه می باشد زیرا بیش تر از قطعات دیگر با شیر برخورد دارد و از این رو باید از جنسی باشد که تغییری در طعم و کیفیت شیر ایجاد شود.بنابر این بدنه داخلی و خارجی این دستگاه باید از نوع استیل استنلس ساخته شود تا از زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری شود.نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد، وجود عایق بندی تزریق فوم می باشد که بتواند در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و از اتلاف آن جلوگیری کند.علاوه بر این لوله های به کار رفته در این دستگاه از نوع مسی می باشند که کاملا لهیم کاری شده اند.

•    شیر تخلیه
به منظور تخلیه سریع تر و راحت تر شیر یا دوغ موجود در مخزن، یک شیر تخلیه از نوع استیل و ضد چکه بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

•    نشانگر ما
یک عدد ترموستات دیجیتالی یا به عبارت دیگر نشانگر دما روی بدنه دستگاه تعبیه شده که از طریق آن می توان دمای داخل و خارج مخزن را مشاهده و کنترل کرد و با تنظیم دمای مورد نظر از افزایش یا کاهش بیش از حد دما جلوگیری کرد.

•    موتور
در طراحی این محصولات سعی شده از موتور با کیفیت و پر قدرت استفاده شود تا با بتواند با فراهم کردن توان و انرژی مورد نیاز دستگاه، شیر یا دوغ را در کوتاه ترین زمان خنک کند از این رو در اغلب آن ها از موتور با کیفیت و پر قدرت دانفوس با توان 3.4 اسب بخار استفاده می شود.

•    مخزن
یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه، مخزن آن می باشد زیرا محل نگهداری شیر است و باید به گونه ای باشد که موجب فاسد شدن شیر نشود.مخزن شیر سررد کن در لیتراژ مختلف از 200 تا 1000 لیتر ساخته می شود.

•    الکتروموتور
الکتروموتور به منظور به حرکت در آوردن همزن، در دستگاه تعبیه می شود که بسیار پر قدرت است و از انرژی الکتریکی تغذیه می کند تا بتواند توان و انرژی لازم را برای هم زدن مواد فراهم کند.

•    عایق حرارتی
وجود یک عایق حرارتی خوب بسیار مهم است زیرا موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و از اتلاف دما و انرژی جلوگیری می کند از این رو در طراحی این دستگاه از عایق بندی فوم تزریقی استفاده شده است که به صورت چند جداره ساخته می شود و در یکی از جداره های آن این عایق به کار می رود.

•    سیستم سرمایشی
به منظور تامین سرما و برودت مورد نیاز، در بدنه دستگاه، از کمپرسور و کندانسور استفاده می شود که وظیفه ی کمپرسور متراکم کردن گاز مبرد سرمایشی و انتقال آن به کندانسور می باشد.کندانسور نیز این گاز مبرد را به مایع تبدیل می کند.

قیمت دستگاه شیر سرد کن
قیمت دستگاه شیر سرد کن
قیمت شیر سرد کن با توجه به عواملی از جمله گنجایش دستگاه، جنس بدنه، قدرت موتور و قدرت کمپرسور، تک موتوره یا دو موتوره بودن محصول، نوع جوشکاری، کیفیت قطعات به کار رفته و ... تعیین می شود و بهتر است بدانید که هر چه کیفیت محصول بالاتر رود قیمت آن نیز افرایش می یابد با توجه به نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی ذکر کرد.

شیر سرد کن صنایع برودتی کولست
 صنایع برودتی کولست با به کار گیری  از اصول و ساختار استاندارد جهانی به تولید وعرضه ی این محصولات می پردازد. مجموعه کولست برای تولید این محصولات از چند لایه ایزولاسیون استفاده می کند که این لایه ها باعث نگهداری شیر در دمای مناسب می شود.
آدرس سایت:https://coolest-refrigerator.ir/ شماره تماس: 09128951640

شیر سرد کن صنایع برودتی اونیور
شرکت اونیور تولید کننده انواع دستگاه شیر سرد کن در ابعاد مختلف می باشد و شما میتوانید با تلفن تماس کارشناسان فروش ما که روی سایت درج شده است تماس بگیرید و سفارش خود را طبق خواسته خود به طور حضوری و غیرحضوری ثبت نمایید.
آدرس سایت:https://univer.ir/ شماره تماس:09128007182

شیر سرد کن صنایع برودتی یخچالسازان
تمامی شیر سردکن های صنعتی در صنایع برودتی یخچالسازان دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند. همکاران ما در سراسر کشور جهت تعمیر محصولات شما و خدمات حضور دارند.
آدرس سایت: https://yakhchalsazan.com/شماره تماس:09128469362

شیر سرد کن صنایع برودتی کلدسنتر
صنایع برودتی کلدسنتر تولیدکننده انواع مختلف شیرسردکن های صنعتی می باشد شیرسردکن صنعتی یا دستگاه دوغ سرد کن برای محصولات لبنی که تاریخ ماندگاری آن ها کوتاه است و نمی توانند مدت زمان زیادی در دمای محیط باقی بمانند استفاده می شود
آدرس سایت: https://coldcenter.org/ شماره تماس: 09128634676

شیر سرد کن صنایع برودتی یخچال مارکت
شما میتونید برای اطلاع ازقیمت انواع شیر سرد کن صنعتی و دیگر تجهیزات لبنیاتی از جمله پاتیل شیر، کره گیر تولید شده در صنایع برودتی یخچال مارکت با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید. و مشاوره رایگان بگیرید برندهای الکترواستیل و... نیزتولیدکننده این دستگاه ها هستند.
آدرس سایت: https://yakhchalmarket.ir/ شماره تماس: 09128584676

برخی دیگر از فروشندگان شیرسردکن
•    صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com
•    صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir
•    صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir
•    صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir
•    صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com
•    صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com
•    صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir
•    صنایع برودتی ونوس https://venusboroodat.com
•    صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com
•    صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir
•    مجموعه کینو پروداکت https://kinoproduct.ir
•    صنایع برودتی اورانوس برودت https://uranoosboroodat.com/
•    صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir/
•    صنایع برودتی سیلورhttps://silver-co.ir/
•    صنایع برودتی البرز برودت https://alborzboroodat.ir/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها