به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۷۱۷۳

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
گروه جامعه: پلیس راهور محـدودیت‌های تـــرافیکی پایان هفته را اعلام کرد و بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه،۳۰ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۲۸ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۱ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین در محور کرج - چالوس؛ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است.تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز چهارشنبه تاریخ  ۱۴۰۱.۰۲.۲۸ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه وجمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱.۰۲.۲۹ و ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است. تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها