به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۳۷۱۹۰

ضرورت و مزایای پشتیبانی ویپ VOIP برای افزایش کارایی تلفن اینترنتی

گروه کسب و کار: حضور نیروی پشتیبان مرکز نلفن ویپ چه اهمیتی برای کسب و کارتان دارد؟ چه امکاناتی را با ویپ می توان تجربه نمود؟ چه مواردی در پشتیبانی ویپ مونوتل قابل ارائه است ؟
ضرورت و مزایای پشتیبانی ویپ VOIP برای افزایش کارایی تلفن اینترنتی
یکی از مهم ترین موارد در زمان استفاده از سرور ویپ پشتیبانی سرویس های ویپ است. داشتن پشتیبانی قوی و در دسترس بودن همیشگی شما می تواند کسب و کارتان را به یک کسب و کار قوی و موفق تبدیل کند.
قطع بودن تلفن های شرکت مخصوصا در  بخش های پشتیبانی، خرید و فروش کالا سبب از دست رفتن مشتری و خدشه دار شدن اعتبار شرکت می شود.
برای جلوگیری از این قبیل مشکلات شما نیاز به یک تیم پشتیبانی قوی در خصوص سرویس هایتان دارید!
 
پشتیبانی ویپ VOIP چه ضرورتی برای کسب و کار تان دارد؟
اغلب کسب و کار های بزرگ و کوچک نیاز به تلفن جهت برقراری ارتباطات با مشتریانشان دارند، این برقراری ارتباط به صورت دو طرفه بوده است در اغلب موارد لازم است مشتری با دفتر کار شما تماس برقرار کند تا نیاز خود را برطرف نماید و در بسیاری از موارد نیاز است خود شما با مشتریانتان ارتباطات برقرار نمایید. در اغلب کسب و کار ها دیده شده است بعد از تبلیغات تماس های ورودی ارزشمندی به سمت شان آمده است که ممکن است برای کسب و کار سود زیادی به همراه داشته باشد.
از دست دادن هر تماس ممکن است از دست دادن درآمدی بزرگ باشد لذا داشتن پشتیبانی قوی و پیاده سازی سناریو تماس به بزرگ شدن کسب و کارتان کمک زیادی می کند.
یکی از قابلیت های سیستم ویپ برون سپاری خدمات آن است.  ممکن است شما امکان جذب نیرو برای پاسخ گویی به مشتریانتان را در محل شرکت خود نداشته باشید لذا لازم است تلفن تان را برون سپاری کنید. استفاده از تلفن اینترنتی بهترین گزینه برای کسب و کار شما خواهد زیرا بدون محدودیت مکانی در هر نقطه ای با داشتن اینترنت امکان پاسخگویی به تماس هایتان را دارید.
به کمک مونوتل می توانید مشکلات پشتیبانی ویپ را به صورت حضوری و غیر حضوری برطرف نمایید. مونوتل با کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.
چنانچه هر گونه سوال یا مشکلی در خصوص سیستم تلفنی های الستیکس، ایزابل، سیموتل دارید می توانید با ما در میان بگذارید. متخصصین ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.
پشتیبانی ویپ الستیکس، ایزابل و Free PBX به صورت دورکاری و حضوری قابل انجام می باشد.



حضور نیروی پشتیبان مرکز تلفن ویپ چه اهمیتی برای کسب و کارتان دارد؟
علاوه بر اینکه برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ نیاز به یک نیروی فنی خواهید داشت جهت پشتیبانی نیز به یک نیرو متخصص نیاز خواهید داشت.
تجهیزات زیر ساختی و نرم افزاری زیادی در شبکه در کنار هم با یکدیگر در ارتباط هستند تا ارتباط مرکز تلفن ویپ را به صورت پایدار برقرار کنند.
 ارتباطات بخش های نرم افزاری و سخت افزاری با یکدیگر سبب ارائه یک سرویس قدرتمند به کاربران می شود.
سیستم تلفنی ویپ، سیستمی است که در شبکه از پایداری بالایی بهره مند است اما نمی توان گفت چنین سرویسی هیچ گاه با مشکل یا تغییری رو به رو نخواهد بود. برای مثال ممکن است شما قصد اضافه کردن داخلی، یا تغییر تلفن گویا IVR و... را داشته باشید یا ممکن است به هر دلیلی سرور مرکز ویپ شما دچار اختلال شود در نتیجه حتما نیاز به یک کارشناس فنی در محل شرکت خودتان یا پشتیبانی ویپ از شرکت ارائه دهنده سرویس ویپ خواهید داشت تا به صورت برخط بتواند مشکل شما را حل کند.
 
خدمات و سرویس های مونوتل
مونوتل خدمات و سرویس های متعددی را به مشتریان خود ارائه می نماید:
•    ارائه خط تلفن اینترنتی
•    ارئه داخلی نامحدود
•    ارائه صف تماس
•    تلفن گویا IVR
•    داخلی نامحدود
•    ارائه صندوق صوتی
•    و....
  برای خرید خط تلفن اینترنتی می توانید به مونوتل مراجعه کنید.
 
چه امکاناتی را با ویپ می توان تجربه نمود؟
شما به کمک ویپ می توانید امکاناتی نظیر منشی تلفنی، صف تماس، ارتباط با انواع CRM، داخلی نامحدود، گروه های تماسی، تلفن نرم افزاری، عدم محدودیت در تعداد داخلی، کنفرانس صوتی، نظر سنجی تلفنی، بلک لیست، ایجاد زمان پاسخگویی، شنود و هوشمند سازی مکالمات کارمندان، تلفن گویا و صدها قابلیت دیگر را در شرکت خود توسط ویپ تجربه کنید.

سیستم تلفنی ویپ چه مزایایی نسبت به سانترال های قدیمی دارد ؟
•    عدم نیاز به کابل کشی
•    تماس رایگان
•    صرفه جویی در هزینه های نگهداری
•    سیستم تلفنی هوشمند
•    کاهش هزینه خرید تلفن
•    و..

  • چه مواردی در پشتیبانی ویپ مونوتل قابل ارائه است؟

  •  
o    بررسی حضوری ماهانه کارشناس پشتیبان
یکی از خدمات مناسب برای کسب و کار شما در دوره پشتیبانی سرویس، بازدید حضوری و بررسی فیزیکی تجهیزات سخت افزاری مرکز تلفن مجموعه شما است. در این بررسی فیزیکی، سرور مرکز تلفن، تلفن تحت شبکه، سیپ فون موبایل، گیت وی های شهری و هدست ها و ... که جهت راه اندازی مرکز تلفن ویپ استفاده شده است مورد بررسی قرار می گیرد.
 
o    تهیه BACKUP از سرور ویپ به صورت دوره ای
تهیه نسخه پشتیبان از مرکز تلفن ویپ شما به صورت دوره ای می تواند از پر شدن فضای هارد سرور جلوگیری کند، همچنین در شرایط بحرانی که ممکن است به هر دلیلی اطلاعات از روی سرورتان پاک شود با کمک نسخه پشتیبان می توان به اطلاعات زیادی دسترسی داشته باشد. معمولا ظرفیت سرورهای ویپ محدود است و اطلاعاتی نظیر گزارشات مکالمات، صندوق صوتی و ضبط مکالمات نیاز به فضای هارد زیادی دارد بهتر است به صورت دوره ای این گزارشات منتقل شود.

o    رفع مشکلات و عیب یابی مرکز تلفن
پشتیبان ویپ به شما جهت رفع عیب مرکز تلفن ویپ تان کمک می کند. مشکلاتی مانند اتصال تلفن رومیزی، برقراری ارتباط تجهیزات شبکه، رفع مشکلات خط های E1 و سیپ ترانک، رفع مشکل سرور و ... به کمک نیروی متخصص پشتیبان ویپ مونوتل برطرف می شود.
o    افزودن قابلیت های جدید به مرکز تلفن ویپ
چنانچه نیاز به تعریف داخلی جدید، صندوق صوتی پیام، هدایت تماس، تلفن گویای جدید و .... دارید به راحتی با برقراری تماس با مونوتل از امکانات پشتیبانی ویپ این مرکز استفاده کنید تا تلفن اینترنتی خود را کارا تر نمایید.

o    ارائه مشاوره کاربردی در خصوص توسعه مرکز تلفن ویپ
مشاوران مجرب و دوره دیده مونوتل با ارائه نظرات و مشاوره های متناسب با کسب و کار شما، شما را از  قابلیت های منحصر به فرد یک سیستم تلفن هوشمند باخبر می کنند. از مهم ترین وظایف شرکت پشتیبانی می توان به ارائه مشاوره کاربردی و اصولی در حوزه راه اندازی و نگهداری و پشتیبانی از مرکز تلفن اشاره نمود. برای مثال ارتباط مرکز تلفن با CRM جزء یکی از مهم ترین مزیت های سیستم تلفنی ویپ است که ممکن است از آن اطلاعی نداشته باشید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها