به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۳۷۱۹۳
قهرمانی اروپا با پاریس

ماندن برای اعاده حیثیت؛ مسی فقط یک هدف دارد

گروه ورزشی: لیونل مسی نه تنها قصد جدایی از پی اس جی را ندارد که فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را نشانه رفته است.
ماندن برای اعاده حیثیت؛ مسی فقط یک هدف دارد
لئو مسی قطعا بهترین فصل دوران حرفه ای خود را در پاریس سپری نکرد. فوق ستاره آرژانتینی تقریباً یک سال پس از انتقال شگفت‌انگیز خود به پاری سن ژرمن، همچنان برای وفق پیدا کردن با فوتبال همیشه فیزیکی فرانسوی رنج می‌برد و حذف دردناک در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را نیز تجربه کرد. با این حال طبق گزارش نشریه اکیپ، مسی تنها یک هدف دارد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده با پیراهن پی اس جی.

 
در میان موجی از شایعات در مورد خرید احتمالی 35 درصد از سهام باشگاه اینتر میامی در سال 2023، بازیکن سابق بارسلونا همچنان به شهر و هم تیمی های جدید خود وفادار است. به نوشته این روزنامه فرانسوی، مسی با بازیکنانی مانند مارکو وراتی یا مارکینیوش دوست شده و در رختکن از اینکه امباپه چگونه به اسپانیایی با او شروع به صحبت کرد، شگفت زده شده است.
از لحاظ ورزشی طبعا ثبت 11 گل و 13 پاس گل او در 33 بازی برای پاریس با 38 گلی که در آخرین فصل حضورش در بارسلونا در تمامی رقابت ها به ثمر رساند، فاصله دارد. طبق گزارش اکیپ، مسی بی صبرانه منتظر تغییراتی است که قرار است روی نیمکت مربیگری انجام شود، چرا که او ارتباط خوبی با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاریس نداشت. مسی هرگز نتوانست خود را با ایده های پوچتینو هماهنگ کند.

نکته قابل توجه دیگری که اکیپ در مورد مسی به آن اشاره دارد این است که او به سختی از خانه خارج و در مجامع عمومی ظاهر شده است. او در بارسلونا نیز همین رویه را دنبال می کرد. مسی بسیار اهل خانه و خانواده است و به خانه نشینی عادت دارد. او به ندرت در خیابان های پاریس دیده شده و برای مثال تنها پنجشنبه گذشته او برای شام با لئاندرو پاردس و دی ماریا بیرون رفت و یک بار هم برای دریافت توپ طلای هفتم، او را در شهر دیدیم.

 
شور و شوق ناشی از امضای قرارداد او در ماه آگوست، به ناامیدی در ماه مارس تبدیل شد. پس از حذف زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، مسی یکی از مورد انتقادترین بازیکنان پی اس جی در ورزشگاه پارک دو پرنس بود که از سوت های اعتراضی متعدد هواداران خشمگین در امان نماند. اتفاقی که باعث شگفتی او شد. چند ماه بعد اما توفان به آرامش تبدیل شده و مسی حالا فقط به این فکر می کند که فصل آینده را به بهترین شکل ممکن رقم بزند. موفق خواهد شد؟
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها