به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۳۷۲۰۰
گزارش بلیچر ریپورت

احتمال عجیب، تعیین قهرمان انگلیس با بازی مستقیم!

گروه ورزشی: باورش بسیار سخت است ولی این احتمال همچنان وجود دارد که سیتی و لیورپول برای تعیین تیم قهرمان لیگ، مجبور به بازی رودرو با یکدیگر شوند.
احتمال عجیب، تعیین قهرمان انگلیس با بازی مستقیم!
شب گذشته لیورپول در حالی به مصاف ساوتهمتون در ورزشگاه سنت مری رفت که یورگن کلوپ تنها دو بازیکن اصلی را در ترکیب قرار داده بود و قرمزها با بازیکنان ذخیره وارد میدان شده بودند. میزبان گل اول را هم زد ولی لیورپول در ادامه توانست با گل های مینامینو و ژوئل ماتیپ، ورق را برگردانده و سرنوشت قهرمانی را به روز آخر بکشاند. 

 
در حال حاضر سیتی با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایط کاملا بهتری دارد. سیتی در صورت پیروزی در بازی پایانی خود تحت هر شرایطی قهرمان می شود.
لیورپول اگر قهرمانی می خواهد، در هفته پایانی باید در زمین خود برابر ولورهمپتون پیروز شود و سیتی در اتحاد موفق به شکست استون ویلا نشود. اگر سیتی به تیم تحت هدایت استیون جرارد ببازد و لیورپول نیز متوقف شود بازهم سیتی قهرمان خواهد شد. تفاضل گل سیتی 72+ است ولی لیورپول 66+.


همچنین یک احتمال بسیار ضعیف نیز وجود دارد که تعیین قهرمان با بازی مستقیم بین سیتی و لیورپول مشخص شود. به این ترتیب که لیورپول برابر ولورهمپتون 5-5 مساوی کند و سیتی هم در زمین خود 0-6 به استون ویلا ببازد!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها