به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۳۷۲۴۶

کجای دنیا با قیمت نان شوخی می‌کنند؟

کجای دنیا با قیمت نان شوخی می‌کنند؟
گروه سیاسی: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و فعال سیاسی از گرانی‌های اخیر به شدت انتقاد کرد و به اعتراضات مردم واکنش نشان داد.
سعید شریعتی گفت: وقتی بیمار تب می‌کند این نشان‌دهنده حیات و سالم بودن ایمنی بدن بیمار است و آگاهی می‌دهد که یک عفونت و اختلالی در بدن بیمار وجود دارد. اگر شما مکانیزم تب را از بین ببرید، بیمار سریع‌تر جان می‌دهد، چراکه دیگر آگاهی نمی‌دهد که بیمار مریض است. دولت در شرایط کنونی مکانیزم تب را از مردم گرفته است. اعتراضات اجتماعی، اعتصابات و ... تب است. وقتی قشری اعتراض و اعتصاب می‌کند، نشان می‌دهد که یک مشکلی وجود دارد. اگر شما «علت» را برطرف نکنید، همان «علت» به تدریج بحران می‌شود و شما متوجه آن نمی‌شوید و بعد کاری نمی‌شود کرد. سعی دارند بگویند قرار است جراحی انجام دهیم. سال ۹۸ برای بنزین گفتند جراحی صورت بگیرد. حالا می‌خواهند برای آرد همین کار را انجام دهند. این غلط است و روش اداره کشور نیست، این رهاسازی و آزادسازی نیست، این مکانیزم بازار نیست، این یعنی «سیاست از ستون به آن ستون فرج است» یعنی کفگیر به ته دیگ خورده است و به سراغ نان ملت رفته‌اند.
وی افزود:  کجای دنیا با قیمت نان شوخی می‌کنند؟ قیمت وجدان اقتصاد و کسی که با وجدان اقتصاد در بیفتد، اقتصاد کمرش را می‌شکند. قیمت را بالا می‌برید، بعد پایین می‌آورید، رها می‌کنید، سوبسید می‌دهید. گفتند ۵۷ درصد افزایش حقوق، بعد که قیمت‌ها بر اساس این میزان بالا رفت دیدند نمی‌شود، دبه کردند و بعد دوباره به ۱۰ درصد کاهش دادند، این وسط مردم بودند که نتوانستند خودشان را تطبیق دهند.
مرجع : سایت رویداد24
برچسب ها: قیمت نان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها