کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی بهترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی در دنیا

29 ارديبهشت 1401 ساعت 10:50

گروه کسب و کار: خرید لوازم باکیفیت و قیمت مناسب، همواره یکی از دغدغه‌های هنرمندان ایرانی بوده است. در ادامه قصد داریم تا بهترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین فروشگاه‌های دنیا را ار کشور آمریکا و کانادا گرفته تا ایران به شما معرفی کنیم.


معروف ترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی
شما می‌توانید از فروشگاه‌های معرفی‌شده برای خرید لوازم نقاشی و هنری باکیفیت کمک بگیرید تا مهارت خود را در نقاشی و طراحی به رخ بکشید و آثار جذاب و منحصر به‌ فردی را خلق کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی و بررسی محصولات در محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی در جهان، با تاریخچه تأسیس این فروشگاه‌ها نیز آشنا می‌شویم.

فروشگاه دیک بلیک (https://www.dickblick.com)

دیک بلیک و همسرش گریس، برای اولین بار در سال ۱۹۱۱ این شرکت را راه اندازی کردند و از آشپزخانه خود به عنوان انبار کمک گرفتند. توجه کنید که تمامی محصولات این فروشگاه کوچک با سفارش‌ها توسط پست محلی به دست خریداران می‌رسیدند. در سال ۱۹۴۷ دفتر اصلی شرکت رسماً به رابرت متزنبرگ فروخته شد. نوه متزنبرگ، در سال ۱۹۹۶ مدیرعامل شد. تعهدات فوق‌العاده وی به شرکت باعث شد تا دیک بلیک پیشرفت بزرگی را در حوزه رقابتی خود تجربه کند. فروشگاه dickblick امروزه برس، رنگ، پاستل، مداد و سایر محصولات مناسب برای نقاشی و طراحی را ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید که چیزی در حدود ۹۰ هزار محصول مختلف در این فروشگاه وجود دارد. به جرئت می‌توان گفت که این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم و ابزارآلات نقاشی و طراحی در ایالات‌متحده آمریکا است. این شرکت امروزه تبدیل به یک تجارت خانوادگی شده است و به عنوان منبع اصلی تأمین لوازم هنری برای دانش آموزان، معلمان حرفه‌ای و هنرمندان در سطوح مختلف شناخته می‌شود، صاحبان برند دیک بلیک، موفقیت خود را مدیون پایبندی صادقانه به اصول بنیادی شرکت می‌دانند. مهم‌ترین چشم‌اندازهای برند دیک بلیک شامل:
•    ارائه بهترین خدمات، قیمت و کیفیت
•    سرمایه گذاری بر روی فناوری‌های نوظهور و فرصت‌های رشد
•    حمایت از هنر و آموزش هنر به هر نحو ممکن

فروشگاه مایکلز (https://www.michaels.com)
فروشگاه مایکل با ۱۶ فروشگاه کوچک در تگزاس کار خود را در سال ۱۹۸۴ شروع کرد. این شرکت توانست تا با پیروی از یک برنامه توسعه ملی و تهاجمی، به یک فروشگاه تخصصی تبدیل شود و بیش از ۵۰۰ شعبه داشته باشد. مایکل برای بهبود سودآوری فروشگاه‌های خود، از ابتکارات عملیاتی نقطه فروشی و اجرای پولوگرام‌های استاندارد استفاده کرد. این شرکت با تقویت کیفیت محصولات و عملکرد تیم مدیریتی، توانست تا به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فروش لوازم هنری و نقاشی تبدیل گردد. michaels از ابتدا با این هدف تأسیس شد که به صنعتگران و هنرمندان کوچک و بزرگ کمک کند تا بتوانند با محصولات باکیفیت تخیل خود را با اصالت و مهارت بیان کنند. این شرکت علاوه بر لوازم نقاشی و طراحی، کلاس‌های آموزشی، نمایش و بسیاری از تجربه‌های جدید را به مشتریان القا می‌کند و اهداف خلاقانه این شرکت باعث شده است تا مایکلز در بسیاری از پروژه‌های هنری بر سر زبان‌ها بیفتد.

فروشگاه لذت نقاشی (https://www.lezatenaghashi.com)

فروشگاه تخصصی لذت نقاشی (بهترین مرکز فروش لوازم نقاشی و طراحی در ایران) با ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین توانسته است تا توقعات هنرمندان ایرانی را با محصولات باکیفیت برآورده سازد. تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی لذت نقاشی در کمتر فروشگاهی به چشم می‌خورد. شما می‌توانید از مطالب گنجانده‌شده در سایت این فروشگاه، به عنوان راهنمای مسیر درزمینه خصوصیات و کاربرد محصولات مختلف کمک بگیرید. فروشگاه لذت نقاشی تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لوازم پیشرفته نقاشی و طراحی را به دست متقاضیان و هنرآموزان برساند. امکان ارسال فوری به تهران و شهرستان در این فروشگاه در نظر گرفته شده است. این مجموعه به خاطر قیمت‌های رقابتی و کیفیت بسیار بالا توانسته است تا حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کند‌. تمامی مایحتاج آموزشگاه‌های نقاشی و طراحی و لوازم موردنیاز دانشجویان و اساتید در این فروشگاه ارائه‌شده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این فروشگاه برای تمامی سبک‌های نقاشی (مدرن،فانتزی، مینیمال، کوبیسم و ...) لوازم تخصصی را ارائه می‌دهد.

این فروشگاه با مسئولیت‌پذیری و شفافیت کاری بالا، هر آنچه که یک هنرمند برای خرید وسایل نقاشی و طراحی به آن نیاز دارد؛ از رنگ اکریلیک و رنگ روغن و آبرنگ گرفته تا پاستل و گواش و .. را عرضه کرده است. ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بازگشت وجه و مشاوره تخصصی از ویژگی‌های اساسی فروشگاه لوازم نقاشی لذت نقاشی lezatenaghashi است. می‌توانید برای خرید وسایل نقاشی شامل رنگ اکریلیک و رنگ روغن و آبرنگ و .. از راهنمایی و مشاوره خرید کاملاً تخصصی و رایگان تیم مشاوره این فروشگاه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین محصولات را با توجه به کاربردی که در نظر دارید، تهیه کنید. این فروشگاه تمام تلاش خود را کرده است تا رضایت مشتریان را در تمامی زمینه‌ها جلب کند، پیشنهاد می‌کنیم تا از سایت فروشگاه لذت نقاشی دیدن کنید و با محصولات هیجان انگیز و فوق‌العاده خاص این فروشگاه و البته قیمت‌های رقابتی و منصفانه این آنلاین شاپ آشنا شوید.

فروشگاه گریز آرتاراما (https://www.jerrysartarama.com)
جری گلدشتاین چیزی در حدود پنجاه سال پیش با هدف ارائه محصولات با قیمت مناسب کار خود را شروع کرد. این بنیان‌گذار سعی کرد تا لوازم هنری را با تخفیف مناسب به هنرآموزان ارائه دهد. شرکت جری با حمایت از بورسیه‌های تحصیلی هنرمندان و طراحی فروشگاه آنلاین بسیار جذاب توانست جامعه هنرمندان را مجبور به رشد کند. این فروشگاه به خاطر پیشنهاد‌های آنلاین منحصر به فردی که در سایت خود ارائه می‌دهد، توانست تا مشتریان خود را به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل کند. این برند به خاطر ارسال سریع و تعهد بسیار زیادی که در رابطه با خدمات پس از فروش دارد، به‌سرعت محبوب و مشهور شده است. محصولات بسیار جدید ارائه‌شده در این فروشگاه، توقعات تمامی هنرمندان را برآورده ساخته است. جالب است بدانید که این شرکت از برنامه‌های آموزشی برای بهبود سطح سواد جامعه هنری کمک می‌گیرد و همواره برای بهبود وضعیت هنرمندان ایده‌های خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهد.

فروشگاه کاری (https://www.currys.com)
این فروشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۱۱ با فروش تجهیزات عکاسی وارد عرصه رقابت شد، سپس قاب بندی سفارشی و فروش رنگ روغن و آبرنگ در فهرست کارهای انجام شده توسط آقای کاری اضافه گردید. مشتریان اغلب برای بازدید از محصولات جدید و اروپایی این فروشگاه به این گالری می‌آمدند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از هنرمندان مشهور کانادا توانسته‌اند از نزدیک با صاحب اصلی این فروشگاه (فِرِد کاری) معاشرت کنند. با بهبود فناوری و پیشرفت در صنعت گرافیک رایانه‌ای، این شرکت توانست تا لوازم هنری را با جذابیت و خلاقیت بیشتری به فروش برساند. امروزه کاری ۹ فروشگاه در سراسر جنوب آنتاریو دارد و در تمامی این فروشگاه‌ها، مجموعه‌ای هیجان انگیز از لوازم هنری نقاشی و طراحی به چشم می‌خورد.
قیمت‌های رقابتی و هنرمندانه پسند این فروشگاه، زبانزد خاص و عام است. فروشگاه کاری ارزش‌های اخلاقی مثل کیفیت خدمات و صداقت را در پایه‌های اساسی این شرکت بنا کرده است. نوه‌های فرد کاری، امروزه شرکت را به صورت کاملاً فعال پیش می‌برند و ارزش‌های پدربزرگشان را به عنوان ارزش‌های نهادینه شرکت پذیرفته‌اند. این کار خانوادگی اکنون تا نسل چهارم ادامه پیداکرده است تا هنرمندان در هر سنی و با هر میزان از توانایی که دارند، بتوانند محصولات باکیفیت و خدمات استثنایی را دریافت کنند.

فروشگاه لوازم هنری گوارتزمن (https://gwartzmans.com)

این فروشگاه همواره تخفیف، در ابتدا یک فروشگاه پارچه و متعلق به آقای G بود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که معمولاً هنرمندان برای خرید پارچه و تولید بوم به سراغ این فروشگاه می‌آمدند. با مشاهده این آمار و حجم عظیم از استقبال، این فروشگاه سعی کرد تا بوم‌های مختلف را در عرض‌ها و طول‌های متفاوت به هنرمندان ارائه دهد. هنرمندان پس از آشنا شدن با این مغازه، با هدف خرید لوازم هنری مثل قلم‌مو و رنگ به این فروشگاه وارد می‌شدند. کم‌کم پارچه‌ها جابه‌جا شدند تا فضای گسترده‌تری برای فروش لوازم هنری در این فروشگاه باز شود و امروزه پس از گذشته بیشتر از ۷۵ سال، هنوز هم‌نسل‌های دوم و سوم خانواده، تجارت را به‌صورت کاملاً موفق ادامه داده‌اند. این شرکت به کیفیت بالا و قیمت مناسب شهرت دارد. محصولات و ابزارآلات نقاشی و طراحی در این فروشگاه در بیشترین حجم و تنوع ارائه شده‌اند.

جمع بندی
اگر فرد مبتدی هستید و قصد دارید در رابطه با ابزارهای مختلف و تفاوت تجهیزات نقاشی با یکدیگر اطلاعات مفیدی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت اصلی فروشگاه لذت نقاشی مراجعه کنید. یا با شماره تماس‌هایی که در ادامه آورده شده اند تماس بگیرید و از مشاوران درخواست راهنمایی کنید. تا بتوانید با پرورش قوه تجسم و مطالعه مقالات مقایسه‌ای، بهترین ابزارآلات و رنگ‌ها را برای نقاشی و طراحی تهیه کنید. تمامی محصولات نقاشی ازجمله رنگ روغن، رنگ اکریلیک، مداد رنگی، گواش، آبرنگ، رنگ انگشتی و سایر مواردی که شما به دنبال آن هستید، در این فروشگاه بزرگ با محدوده قیمتی متنوع ارائه‌شده است. تکمیل بودن تنوع لوازم نقاشی خارجی و ایرانی و تعامل درست تیم پشتیبانی در این فروشگاه اینترنتی، رضایت شمارا جلب خواهد کرد. فراموش نکنید که کیفیت بالا و استاندارد بودن محصولات و پیشرفته بودن لوازم نقاشی می‌تواند به صورت مستقیم بر روی زیبایی اثر نهایی تأثیرگذار باشد.
شماره تماس: ۰۹۳۸۶۹۰۳۴۹۳
 


کد مطلب: 337250

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/337250/معرفی-بهترین-فروشگاه-های-لوازم-نقاشی-دنیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir