به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۳۷۲۵۲

بهترین ترفندهای آرایش در منزل

گروه سلامت و زیبایی: داشتن یک آرایش حرفه ای و جذاب چیزی است که تقریبا تمام خانم‌ها و دختران جوان به آن علاقه مند هستند. برای مراسم‌های خاص، مراجعه به آرایشگاه زنانه می‌تواند بهترین ایده باشد، اما در شرایط معمولی، خوب است که از بهترین ترفندهای آرایش در منزل استفاده کرده و حداکثر زیبایی خود را شکل دهید.
بهترین ترفندهای آرایش در منزل
 در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برخی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ترفندهای آرایش در منزل را دنبال کنیم.

ترفندهای آرایش در منزل
ترفندهای آرایش در منزل شامل چندین مرحله هستند که در زیر به تک تک آن‌ها به صورت خلاصه می‌پردازیم:
لوازم آرایشی را به درستی انتخاب کنید
بسته به این که شما مایل به داشتن یک آرایش غلیظ یا ملایم و مات داشته باشید، باید به سراغ لوازم آرایشی متناسب با آن‌ها بروید. در حقیقت انتخاب درست لوازم آرایشی، یکی از نخستین مواردی است که باید برای داشتن یک آرایش شیک و تمیز در منزل مد نظر داشته باشید.
به طور مثال با انتخاب درست انواع رنگ کرم پودر از برند میبلین متناسب با رنگ پایه پوست خود، می‌توانید آرایش پوستی که در اصل همان زیرسازی پایه ای آرایش کلی شما است را کاملا طبیعی و زیبا انجام دهید. دقت داشته باشید که انتخاب نادرست کرم پودر یا پنکیک آرایشی باعث می‌شود که پوست شما غیرطبیعی جلوه کرده و همین موضوع از همان بدو کار، آرایش را نامنظم و نازیبا نشان می‌دهد.
به همین شکل حتی اگر رنگ کرم پودر را درست انتخاب کرده، اما نوع آن به لحاظ خشکی یا چربی مطابق با جنس پوست شما نباشد؛ نتیجه کار آن قدرها خوب نخواهد بود. لازم است که حتما کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید تا اثرگذاری آن در زیبایی پوست به اندازه کافی باشد.

به بینی با کانتور و‌هایلایتر، فرم دهید
اگر چه انتظار نمی رود که شما مانند یک گریمور، چهره خود را برای رفع نواقص ریز و درشت گریم کنید؛ اما می‌توانید از تکنیک‌های کوچک و ساده ای کمک گرفته و زیبایی بیشتری در صورت خود خلق کنید. یکی از این تکنیک‌های به ظاهر ساده و ریز، اما بسیار موثر؛ استفاده از کانتور و‌هایلایتر برای کوچک نشان دادن فرم بینی است. با کمی ظرافت دو خط باریک روی دو سمت استخوان بینی انداخته و آن‌ها را به دو طرف فید کنید تا بینی تان خوش تراش تر به نظر برسد.

خط چشم کشیدن به کمک چسب را امتحان کنید
یکی از بزرگترین مشکلاتی که اغلب در آرایش روزانه افراد دیده می‌شود، مدل‌های خط چشم کشیدن است. زمانی که تصمیم می‌گیرید در آرایش چشمی خود از خط چشم استفاده کنید، باید به درستی بدانید که چه مدل خط چشمی به چشم‌های شما می‌آید و باید آن را چطور به بهترین شکل بکشید.
برای آن دسته از افرادی که مهارت زیادی در خط چشم کشیدن ندارند، استفاده از یک تکه نوار چسب کمک زیادی خواهد کرد. کافی است که این نوار چسب را در دو طرف بخش خروجی چشم‌های خود به شکل اریب (با توجه به شیب لازم برای کشیدن خط چشم) بچسبانید و پس از آن با دقت بخش انتهایی خط چشم را روی مرز آن بکشید. به این شکل هر دو طرف خط چشم‌های شما یکسان بوده و درست شبیه به هم کشیده می‌شود.



البته از یاد نبرید که پس از آن نیز از یک ریمل عالی برای تکمیل آرایش خود استفاده کنید. محبوب ترین ریمل از برند اسنس، می‌تواند یکی از گزینه‌های فوق العاده برای کامل کردن یک آرایش چشمی عالی باشد. در حقیقت هر آن قدر هم که آرایش چشمی خود را خوب پیش برده باشید، اگر از ریمل زدن خوب غفلت کنید، قطعا چیزی در کل آرایش شما کم بوده و به نقطه زیبایی کامل نمی رسید.

استفاده از فیکساتور را از قلم نیندازید
یکی از ابزار آرایشی فوق العاده که باعث حفظ زیبایی چهره شما می‌شود، استفاده از پودرهای فیکساتور می‌باشد. فیکساتورها کمک می‌کنند تا تمام ظرافتی که برای آرایش خود به خرج داده اید، پایدار و با دوام مانده و با ریزش آرایش، چیزی از نامنظمی و بهم ریختگی را در صورت خود مشاهده نکنید.
پودر فیکس فلورمار اصل در مو تن رو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای خرید پودر فیکساتور آرایش، در میان گزینه‌های خود دارید. این پودر فیکساتور، هیچ گونه اثری از خود به لحاظ ظاهری روی صورت و آرایش شما باقی نگذاشته و تنها باعث می‌شود تا ساعت‌های ماندگاری آرایش در بخش‌های پوست و چشم و لب‌ها، بیشتر باشد.

از رنگ‌های تند استفاده نکنید
یکی از اشتباهاتی که در اجرای روتین‌های آرایشی اغلب برخی از افراد مرتکب می‌شوند، استفاده از رنگ‌های تند در آرایش روزانه و خانگی است. استفاده از رنگ‌های تند و زیاد از حد پررنگ، نیازمند مهارت آرایشی بالایی بوده و معمولا در آرایش‌های خانگی، آن قدرها خوب از کار درنمی آیند. از این روی برای آن که بتوانید بهترین آرایش خانگی و معمولی را تجربه کرده و زیبایی و ملاحت چهره خود را حفظ کنید، تا حد امکان به سراغ رنگ‌های ملایم یا مات رفته و کمتر در آرایش خود از رنگ‌های زیاد از حد پررنگ استفاده کنید.
به این شکل با اطمینان بیشتری می‌توانید آرایش چهره خود را زیبا و جذاب و البته شیک اجرا کرده و از تماشای صورت خود در آینه لذت ببرید.



سخن پایانی
برای آن که بتوانید بهترین آرایش مناسب مهمانی یا آرایش روزانه را پیاده سازی کنید، لازم است که بهترین ترفندهای آرایش در منزل را آموخته و آن‌ها را تک به تک اجرا کنید. شما چه نکات و ظرافت‌های دیگری را به این فهرست اضافه کرده و چطور بهترین آرایش در منزل را برنامه ریزی می‌کنید؟ تجربیات و نکات مهم خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها