به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۷۲۷۵

طارمی در ترکیب منتخب فصل از نگاه هواسکورد

گروه ورزشی: مهدی طارمی از نگاه وب‌سایت معروف و معتبر Whoscored در ترکیب منتخب این فصل لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.
طارمی در ترکیب منتخب فصل از نگاه هواسکورد
با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، بسیاری از وب سایت های جمع آوری آمار و اطلاعات فوتبال اقدام به انتخاب ترکیب منتخب فصل کردند که در این میان وب‌سایت معروف Whoscored نیز براساس نمرات کسب شده بازیکنان در فصلی که پشت سر گذاشته شد، یازده بازیکن منتخب لیگای پرتغال را انتخاب کرده که نام مهدی طارمی نیز در این فهرست دیده می‌شود.
مهاجم ایرانی پورتو توانست با به ثمر رساندن 20 گل و دادن 13 پاس گل، نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته باشد و از نگاه وب‌سایت Whoscored نیز با کسب میانگین نمره 7.5 در کنار داروین نونیز مهاجم بنفیکا بهترین مهاجمان این فصل پرتغال لقب گرفتند.
در بخش آماری مهدی طارمی و در این وب‌سایت آمده است که این بازیکن در هر دیدار به‌طور میانگین 3.2 شوت را به سمت دروازه حریفان زده و 73.2 درصد پاس‌های او نیز درست بوده‌اند. او در هر دیدار 1.4 نبرد را برنده شده و در 7 دیدار تیمش در فصل گذشته نیز و از نگاه Whoscored، عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خودش کرده است.
در بخش آنالیز شوت‌های طارمی نیز آمده است که او به‌طور میانگین در هر دیدار 0.4 شوت از خارج محوطه جریمه، 0.3 شوت در محوطه شش قدم و 2.4 شوت نیز در فضای داخل محوطه جریمه بدون احتساب شوت‌های باکس شش قدم را روانه دروازه حریفان کرده است.
هر چند که از نظر وب‌سایت Whoscored مهدی طارمی 12 پاس گل داده اما یکی از پاس‌های او برای ویتور پریرا از نگاه این وب‌سایت ثبت نشده است. در بخش پاس نیز طارمی به ازای هر دیدار 1.6 پاس کلیدی به هم‌تیمی‌هایش داده است و در هر بازی آمار حداقل 21.1 پاس را به ثبت رسانده است.
این مهاجم بوشهری به‌صورت میانگین در هر مسابقه تیمش 0.7 دریبل داشته و 1.5 بار روی او خطا شده است. طارمی 0.4 بار در هر مسابقه در تله آفساید قرار گرفته و 1 بار نیز توپ را از دست داده و 1.5 کنترل بد نیز داشته است.
به هر شکل مهدی طارمی با کسب نمره 7.5 توانست پس از نونیز و در کنار اوتاویو، بالاترین نمره را از نگاه وب‌سایت Whoscored کسب کرده و در ترکیب منتخب فصل قرار بگیرد.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها