به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۳۷۲۷۶
افزایش نگرانی‌ها در مادرید؛

پیشنهاد حیرت‌انگیز PSG؛ باشگاه مال تو آقای امباپه!

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن آخرین تلاش‌های خود را برای حفظ کلیان امباپه انجام می‌دهد.
پیشنهاد حیرت‌انگیز PSG؛ باشگاه مال تو آقای امباپه!
در تابستان گذشته همه منتظر اعلام خبر رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم برای به‌خدمت گرفتن امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.
پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با امباپه انجام داده اما گزارش‌ها حاکی از آن بوده که این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد در تابستان پیش رو پی‌اس‌جی را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند. حتی در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در مورد توافق امباپه با رئال مادرید منتشر شده و برخی منابع مدعی شدند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی نیز امضا شده اما این مسئله هرگز تایید نشد.

از طرفی ستاره فرانسوی چند شب پیش برای سومین بار متوالی به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ فرانسه انتخاب شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران از این موضوع ابراز خوشحالی کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب این عنوان برای سومین سال متوالی فرصت آن نرسیده که چالش جدیدی را تجربه کند گفت: "خوشحال هستم و این جایزه حس متفاوتی دارد. در مورد سه فصل جداگانه حرف می‌زنیم و هر کدام از آنها ارزشمند هستند. باید از مسئولان لیگ، باشگاه و هم تیمی‌هایم تشکر کنم که در این مدت همواره به من کمک کردند... بردن این جایزه در سه سال متوالی باورنکردنی است. خوشحال هستم و تلاش می‌کنم که از این پس به افتخارات مشابه دست پیدا کنم."
از این صحبت‌های امباپه در رسانه‌ها به‌عنوان چراغ سبزی برای انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید یاد شد. با این حال در روزهای گذشته اخبار جدیدی پیرامون تلاش‌های پاری‌سن ژرمن برای حفظ این بازیکن منتشر شده است. رسانه‌ها مدعی شدند که پی‌اس‌جی حتی پیشنهاد دستمزد ماهانه 4 میلیون یورو، کاپیتانی و جذب بازیکنان بزرگ را به امباپه وعده داده تا او را راضی به ماندن کند.

اگرچه باز هم بسیاری معتقد هستند که کیلیان امباپه به حضور در رئال مادرید بسیار نزدیک است اما شب گذشته در برنامه ال‌چرینگیتو حرف‌های نگران کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید مطرح شد که حکایت از آن دارد که پاری‌سن ژرمن پیشرفت قابل توجهی در راه حفظ ستاره فرانسوی داشته است.
ادو آگیره، خبرنگار معروف ال‌چرینگیتو، در این برنامه گفت: "پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه پیشنهاد داد که مالک پروژه ورزشی باشگاه باشد. آنها به او اجازه خواهند داد تا مربیان و بازیکنان را به دلخواه خود تغییر دهد. همچنین باشگاه یک پیشنهاد اقتصادی بزرگ را هم به ستاره فرانسوی ارائه داده است."
از طرف دیگر جوزپ پدرول، دیگر کارشناس ال‌چرینگیتو نیز به شکل تلفنی وارد بحث شد و در گفت‌وگو با آگیره گفت: "دیگر اوضاع رئال مادرید به اندازه گذشته برای جذب کیلیان امباپه واضح و روشن نیست. در حال حاضر شرایط بد است و هر روز بدتر می‌شود. در سپتامبر همه چیز برای عقد قرارداد مهیا شده بود اما طی یک ماه گذشته شرایط تغییر کرده است."

مسئله آینده کیلیان امباپه یک بحث خسته‌کننده در رسانه‌ها تبدیل شده و هر روز اخبار جدیدی در این‌رابطه منتشر می‌شود. با این حال به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا مشخص شدن وضعیت نهایی این بازیکن باقی نمانده و حداکثر بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا ماندن او در پاری‌سن ژرمن یا انتقالش به سانتیاگو برنابئو مشخص خواهد شد.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها