کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه حق دارند به گرانی ها و ناکارآمدی‌ها اعتراض کنند 

پیروانی: باید درد مردم ایران را گفت؛ مگر وریا چه گفته که «ممنوع‌التصویر» شود؟

29 ارديبهشت 1401 ساعت 19:41


گروه ورزشی: «وریا غفوری ممنوع‌التصیر شد» این خبری بود که بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ‌برتر بازتاب زیادی داشت. داستان از این قرار است که کاپیتان آبی‌پوشان بعد از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به شرایط سخت معیشتی واکنش نشان داد و به مسئولان برای بی‌تفاوتی نسبت به شرایط مردم معترض شد.
غلامحسین پیروانی با اشاره به اینکه «باید درد مردم را گفت» به سایت خبری دیده‌بان‌ایران گفت: من نمی‌دانم چرا وریا غفوری را ممنوع‌التصویر کرده‌اند. وریا اصلاً حرف بدی نزد. وریا فقط به مشکلاتی اشاره کرد که همه می‌دانند، اما کسی نمی‌تواند آن را بگوید، از تاًثیر گرانی‌ها روی زندگی مردم خبر نداشته باشد. شاید بنده هم که دارم با شما درباره گرانی‌ها حرف می زنم٬ ممنوع‌التصویر شوم ولی باید درد مردم ایران را گفت. 
پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به این نکته که "الان باید فوتبالیست‌های دیگر هم از وریا غفوری حمایت کنند" تصریح کرد: یک‌دست صدا ندارد و همه باید نسبت به مشکلات احساس مسئولیت کنند. همه باید به مسئولان هشدار بدهند که به مردم مستضعف کمک کنند تا با شرایط نگران‌کننده روبرو نشویم. فوتبالیست ها باید از وریا حمایت کنند. پیروانی در پایان گفت: حضرت علی فرموده‌اند اگر فقر از در بیرون بیاید٬ ایمان از همان در بیرون می‌رود. پس همه باید تلاش‌شان را به‌کار بگیرند تا انشاءالله مردم دیگر غم نان نداشته باشند.
 


کد مطلب: 337325

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/337325/پیروانی-باید-درد-مردم-ایران-گفت-مگر-وریا-گفته-ممنوع-التصویر-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir