به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۳۳۷۳۳۵
هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛

«آلومینیوم» سد راه قهرمان شد

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال که قهرمانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص داده است در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات برابر حریف اراکی خود متوقف شد.
«آلومینیوم» سد راه قهرمان شد
آخرین دیدار هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه و از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه بین تیم های استقلال و آلومینیوم اراک برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فرهاد مجیدی برای این بازی سید حسین حسینی، صالح حردانی(۴۶ وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری(۴۶ سبحان خاقانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا(۶۵ ارسلان مطهری) ، امیرحسین حسین‌زاده(۸۷ عزیزبک آمانوف) و آرمان رمضانی(۴۶ رودی ژستد) را به زمین فرستاد.

«آلومینیوم» سد راه قهرمان شد/ تداوم رکورد استقلال در لیگ برتر

استقلال که پیش از این دیدار قهرمانی خود در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را قطعی کرده بود با تونلی که بازیکنان تیم آلومینیوم تشکیل داده بودند و قهرمانی را به آنها تبریک گفتند وارد زمین شدند و در حضور تماشاگرانشان تلاش کردند به گل برسند.
شاگردان مجیدی اما برای رسیدن به گل حملات خطرناکی رو روی دروازه حریف پی ریزی نکردند و نتوانستند از سد دفاعی تیم اراکی عبور کنند. در دقیقه ۳۵ صحنه ای داخل محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد و بازیکن استقلال سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم سرمربی استقلال سه تعویض همزمان انجام داد تا بتواند روند تیمش برای رسیدن به گل را تغییر دهد اما بازی منظم و کم اشتباه شاگردان مهدی رحمتی اجازه رسیدن به گل زودهنگام را به تیم آبی تهران نداد.

«آلومینیوم» سد راه قهرمان شد/ تداوم رکورد استقلال در لیگ برتر

با این حال استقلال از دقیقه ۷۰ به بعد روند تهاجمی اش را بهتر کرد و تیم حریف را در زمین خودش تحت فشار قرار داد تا بتواند دروازه تیم اراکی را باز کند. اما در مقابل تیم اراکی هم در دقیقه ۸۰ صاحب یک فرصت خوب شد که توپ بازیکن این تیم پس از برخورد با یک مدافع استقلال به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت.
در دقیقه ۸۸ استقلال می توانست در یک ضد حمله دروازه تیم اراکی را باز کند اما ضربه جعفر سلمانی را دروازه بان آلومینیوم دفع کرد تا آبی ها همچنان در حسرت گل بمانند.
در پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده استقلال حملات زیادی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد اما دفاع پرتعداد و بدون اشتباه آلومینیوم اجازه رسیدن به گل را نداد تا شاگردان فرهاد مجیدی به یک امتیاز اکتفا کنند و با ۶۴ امتیاز در انتظار دو هفته پایانی باقی بمانند. استقلال همچنان به رکورد شکست ناپذیری اش در لیگ بیست و یکم ادامه داد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها