به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۳۷۳۹۳

اسطوره آرسنال و ضرب و شتم هوادار اورتون !

گروه ورزشی: پاتریک ویرا سرمربی تیم کریستال پالاس در پی شیطنت‌های یکی از هواداران اورتون کنترلش را از دست داد.
اسطوره آرسنال و ضرب و شتم هوادار اورتون !
درحالی که سران اورتون با خرید‌های بعضا نجومی در سالیان گذشته سودای حضور در جمع چهارتیم اول لیگ جزیره و صعود به UCL را در سر داشتند، هواداران این تیم متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشتند و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها این فرصت را پیدا کردند تا جشن بقا در لیگ جزیره را با شکست کریستال پالاس بگیرند.
پیروزی دیشب اورتون در برابر پالاس هواداران این تیم را به حدی خوشحال کرد که دو بار به درون زمین آمدند؛ یک بار بعد از گل دقیقه ۸۵ کالورت لنین و بار دیگر پس از سوت پایان بازی توسط آنتونی تیلور. 
پاتریک ویرا سرمربی کریستال پالاس بعد از اینکه مغموم و ناراحت از کامبک خوردن و از دست رفتن پیروزی دو گله نیمه اول در نیمه دوم به سمت لمپارد رفت و به او تبریک گفت، از داخل چمن ورزشگاه گودیسون پارک به سمت رختکن حرکت می‌کرد که در این لحظات یکی از هواداران افراطی اورتون با یک گوشی موبایل در حال فیلمبرداری به او نزدیک می‌شد و با به‌کار بردن الفاظ تحریک کننده و البته نشان دادن حرکاتی با انگشتانش سعی داشت ویرا را به هم بریزد که موفق هم شد.

پاتریک ویرا که در دوران بازیگری هم تنها بازیکنی بود که جرات رویارویی با روی کین را داشت، خیلی سریع از کوره در رفت و با لگد هوادار را شخصا تنبیه کرد!
بلافاصله چند تماشاگر دیگر اورتون سعی کردند با جدا کردن ویرا از آن هوادار ماجرا را تمام کنند که بعد از یکی دو کش و قوس موفق شدند و ویرا از صحنه خارج شد.
عدم حضور ماموران امنیتی در کنار ویرا یکی از نکات عجیب این اتفاق بود که به هر حال اگرچه پایان غم‌انگیزتری نداشت، اما قطعا با جریمه این مربی همراه خواهد بود.
برچسب ها: انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها