به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۳۷۴۲۳

برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در هفته اول مرداد

برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در هفته اول مرداد
گروه ورزشی:سازمان لیگ فوتبال ایران در تلاش است دیدار سوپرجام بین استقلال و نساجی را در هفته اول مردادماه برگزار کند. سازمان لیگ فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود فصل آینده مسابقات لیگ برتر در نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود.
 
سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: ۱۶ و ۱۷ مرداد ایام تاسوعا و عاشورا است. تلاشمان این است که لیگ را زودتر شروع کنیم. اگر نشد، آن را به بعد از این ایام منتقل می‌کنیم. برنامه‌های تیم ملی هم برایمان مهم است. بعد از بازگشت تیم ملی از کانادا نشستی را با مسئولان تیم ملی برگزار می‌کنیم تا برنامه قطعی آنها را تا جام جهانی بگیریم.

وی ادامه داد: اگر لیگ را اوایل مرداد شروع کنیم برایمان بهتر است وگرنه بعد از ایام تاسوعا و عاشورا مسابقات شروع خواهد شد.به گفته مهدی، دیدار سازمان لیگ در تلاش است تا دیدار سوپرجام بین استقلال (قهرمان لیگ) و نساجی (قهرمان جام حذفی) را هفته اول مرداد برگزار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها