به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۳۷۴۵۸
رئال، مقصد بعدی

خداحافظی رسمی رودیگر با چلسی و هواداران

گروه ورزشی: مدافع آلمانی چلسی امروز رسما جدایی خود از این باشگاه را تایید کرد.
خداحافظی رسمی رودیگر با چلسی و هواداران
10 روز پیش بود که مارکا و آاس خبر از نهایی شدن انتقال آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی به رئال دادند. پیشتر اعلام شده بود که رودیگر با رئال به توافق رسیده ولی در نهایت او با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی قراردادش را تا 2026 امضا کرد. خبر رسمی این انتقال به احترام باشگاه چلسی در پایان فصل منتشر خواهد شد.

 
رودیگر به عنوان بازیکن آزاد به رئال پیوسته در حالی که پیش از این مورد توجه یوونتوس و بارسا نیز قرار داشت. حتی تصویر ملاقات مدیربرنامه های او با متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسا نیز ماه گذشته توسط رسانه های انگلیسی منتشر شده بود ولی او در نهایت با دستمزد 7 میلیون یورو خالص به علاوه بندهای پاداش، رئال را انتخاب کرد.


 
رودیگر با نوشتن متنی در The players's tribune با چلسی وداع کرد:« از خداحافظی خوشم نمی آید ولی می خواهم این یکی خاص و از ته قلب باشد. متأسفانه، روند مذاکرات تمدید قرارداد من از پاییز گذشته، پیچیده شد. مذاکره، مذاکره است، اما وقتی از آگوست تا ژانویه خبری از باشگاه نیست، اوضاع پیچیده می‌شود. بعد از اولین پیشنهاد، فاصله زیادی بین ما ایجاد شد و ابدا خبری از باشگاه نشد. ما روبات نیستیم، می دانید؟ نمی توانید ماه ها با این همه عدم اطمینان و پریشانی و ابهام در مورد آینده خود صبر کنید. بدیهی است که هیچکس انتظار تحریم ها را نداشت، اما در نهایت باشگاه های بزرگ دیگر علاقه نشان دادند و من باید تصمیم می گرفتم. به غیر از روند مذاکرات، من هیچ چیز بدی از باشگاه ندیدم و چیز بدی هم در خاطر نخواهم داشت.»
برچسب ها: چلسی رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها