به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۳۷۵۲۱

سلبریتی‌های‌طرفدار جانی‌دپ و امبر‌هرد در دادگاه

سلبریتی‌های‌طرفدار جانی‌دپ و امبر‌هرد در دادگاه
گروه فرهنگی: سلبریتی ها در شکایت جانی دپ برای افترا علیه امبر هرد موضع گیری کرده اند. دادگاه آتی جانی دپ و امبر هرد به زودی برگزار می شود.اکثر سلبریتی ها در حالی که جانی دپ و امبر هرد در حال برگزاری محاکمه تهمت هستند، سکوت کردند اما تعداد کمی از آنها طرف هایی را انتخاب کرده اند.شاید اکثریت از این همه هیاهو و جو داغی که ایجاد شده بسیار خسته شده باشند.دپ ۵۸ ساله از هرد ۳۶ ساله به خاطر مقاله ای در واشنگتن پست که در سال ۲۰۱۸ نوشته بود و در آن خود را قربانی خشونت جنسی می خواند شکایت می کند.

اگرچه ستاره “آکوامن” در این قطعه نامی از ستاره “دزدان دریایی کارائیب” نبرد، اما چند سال پس از آن، نوشته شد که او در سال ۲۰۱۶ او را به سوء استفاده از او متهم کرد.اکنون که هر دو بازیگر در یکی از دادگاه‌های فیرفکس کانتی، ویرجینیا، ایستاده‌اند، ستاره‌های بیشتری در حال اشتراک‌گذاری عقاید و نظرات خود و طرفداری از یکی از این دو طرفین دعوا هستند؛ آن هم تنها چند هفته قبل از اینکه هیئت منصفه تصمیم آنها را بررسی کند.
در ادامه این مطلب، خواهید دید که چه کسانی طرفدار جانی دپ هستند و چه کسانی حرف های امبر هرد را باور دارند.

چه کسانی از جانی دپ حمایت می کنند؟
کریس راک
کریس راک در طول دوره تور جهانی «Ego Death» در بریتانیا در ۱۲ می روی صحنه رفت و طبق گزارشات، درباره ادعاهای دپ مبنی بر اینکه هرد روی تختش مدفوع گذاشته بود، صحبت کرد.هرد اجابت مزاج روی تخت سابقش را رد کرده است.

ایرلند بالدوین
ایرلند بالدوین در میان محاکمه در استوری اینستاگرام، هرد را «شخصی وحشتناک» خواند.

جو روگان
جو روگان در پادکست محبوب خود، «تجربه جو روگان» هرد را محکوم کرد و گفت که او یک «بانوی دیوانه» است و ادعاهای او «صحت ندارد».

بیل بور
بیل بور در اوایل ماه مه اعتراف کرد که محاکمه دپ و هرد را ندیده است، زیرا «از طرفداران آتشین جانی دپ است» و نمی‌تواند آن را تماشا کند، اما گفت که فکر می‌کند در صورت شکست هرد، مردم باید از ستاره «ادوارد دست قیچی» عذرخواهی کنند.

جنیفر انیستون
آنیستون هنوز اظهارات واقعی درباره دپ یا هرد در رابطه با محاکمه نداده است. حمایت آنیستون از دپ محتاطانه تر از دیگران بوده است و در رسانه‌های اجتماعی به آرامی طرف او را می‌گیرد.این ستاره ۵۳ ساله سریال «Friends » پس از آغاز محاکمه، شروع به فالو کردن دپ کرد.

چه کسانی از امبر هرد حمایت می کنند؟
هوارد استرن
افراد مشهور زیادی به دفاع از هرد نیامده‌اند، اما هاوارد استرن از انتقاد کردن دپ به خاطر «رفتار اغراق آمیز» او در دادگاه کوتاهی نکرد

الن بارکین
الن بارکین قرار است حمایت خود را از هرد در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، یعنی در دادگاه ، نشان دهد.
بازیگر ۶۸ ساله “Big Easy” برای شهادت از طرف هرد در جایگاه قرار می گیرد زیرا او قبلاً ادعا کرده بود که دپ هنگام قرار ملاقات به او توهین کرده است.بارکین همچنین در دادگاه دپ علیه وب سایت The Sun در سال ۲۰۲۰ بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد که این بازیگر یک بار بطری نوشیدنی را در اتاق هتل پرتاب کرده است. او حسابی حسادت کرده و عصبانی شده است.با این حال، دپ ادعا کرد که عشق سابقش کینه توز بوده و ادعاهای او “نادرست” است.ناگفته نماند که بارکین و دپ برای مدت کوتاهی در سال ۱۹۹۴ با هم در رابطه بودند.
برچسب ها: جانی دپ امبر هرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها