کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتشار کتابی درباره «ولودیمیر زلنسکی»

31 ارديبهشت 1401 ساعت 14:07


گروه فرهنگی: یک کتاب مصور جدید به داستان زندگی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین می‌پردازد.به گزارش ایسنا، داستان زندگی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، از دوران فعالیت او به عنوان کمدین گرفته تا یک رئیس‌جمهور دوران جنگ، در یک کتاب مصور به نام «قدرت سیاسی: «ولودیمیر زلنسکی»» منتشر خواهد شد.
 

این کتاب بیست و دوصفحه‌ای که چهارشنبه توسط انتشارات «تایدال‌ویو» منتشر شده است، نشان می‌دهد «زلنسکی» که زمانی در یک برنامه تلویزیونی در نقش رئیس‌جمهور ظاهر شده بود، چطور در سال ۲۰۱۹ به قدرت رسید و وعده داد به جنگ با جدایی‌طلبان شرق اوکراین پایان می‌دهد. او در زمانی که قدرت را به عنوان ششمین رئیس‌جمهور اوکراین در دست گرفت هیچ تجربه سیاسی‌ای نداشت.

این کتاب به قلم «مایکل فریزل» و به تصویرگری «پابلو مارتیننا» که تصویرگری زندگی‌نامه‌های افرادی همچون «دیوید بکام»، «نلسون ماندلا» و «دونالد ترامپ» را برعهده داشته، منتشر شده است.«دارن جی دیویس» مدیر انتشارات «تایدال‌ویو» که ساکن ایالات متحده آمریکاست می‌گوید با توجه به اصالت اوکراینی‌ای که دارد این کتاب از اهمیت زیادی برای او برخودار است.بخشی از عواید حاصل از فروش این کتاب به صلیب سرخ بین‌المللی اهدا خواهد شد.


کد مطلب: 337633

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/337633/انتشار-کتابی-درباره-ولودیمیر-زلنسکی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir