به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۳۷۶۷۳

جک پالت ایران یدک

جک پالت ایران یدک
شرکت جک پالت ایران یدک اولین تولید کننده انواع جک پالت در کشور ایران با سابقه طولانی مدت در این زمینه می باشد. تمامی محصولات این شرکت با قیمت مناسب بازار به مصرف کننده های محترم قرار میگیرد.

چرا باید شرکت جک پالت ایران یدک را انتخاب کنید
شرکت جک پالت ایران یدک سازنده و طراح انواع بالابر و دستگاه های هیدرولیک در سه مدل دستی ، برقی و شارژی، بالابر هیدرولیکی، انواع دستگاه های هیدرولیک، نفربر متحرک، استاکر دستی، استاکر برقی و استاکر شارژی، لیفتراک دستی، جک پالت، جرثقیل کارگاهی، میز هیدرولیک، بالابر بشکه بر، بالابر ویلچر بر هیدرولیک و سایر دستگاه های بالابر می باشد. همچنین شرکت ایران یدک با بیش ۳۵ سال قدمت در حال حاضر بالای ۳۰ مدل دستگاه هیدرولیک تولید میکند مانند انواع بالابر های خانگی ، بالابر های مغازه ای ، بالابر های کارگاهی و انواع ویلچربر ، جک پالت ، استاکر ، میز هیدرولیک ، جرثقیل کارگاهی ، بشکه بلند کن ، بالابر های متحرک نفربر و … لازم به ذکار است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد. مدریت فنی و فروش دستگاه های این شرکت به عهده مهندس رامین ساعی بوده که تلاش دارد با لطف خدا و اطمینان مشتریان خود ، کیفیت دستگاه های این شرکت را روز به روز افزایش دهد. مهندس رامین ساعی بصورت تخصصی هدایت تیم طراحی و اجرایی را هدایت می کند.
 
جک پالت ۳تن
 
جک پالت ۳تن از نظر ابعاد در حالت استاندارد که پرفروش ترین نوع آن میباشد شامل عرض ۵۴ سانتی مترو شاخک ۱۲۰ سانتی متر می باشد این ابعاد در کل دنیا استاندارد می باشد و اما ممکن است ۲ الی ۳ سانتی متر بالا پایین شود. توناژ استاندارد آن ۳ تن بار میباشد که برای مصرف پزشکی، صنعتی و… می باشد.


جک پالت دستی
 
جک پالت دستی وسیله ای است برای اینکه بار را ۱۰-۱۲ سانتی متر از زمین بلند کند و اپراتور یا کارگر با کشیدن آن از نقطه A به B جا به جا کند. تفاوت استاکر و جک پالت در ارتفاع بالا بردن کالا است. جک پالت نهایت می تواند کالا را تا ۲۰ سانتی متر بالا ببرد اما استاکر می توان بین ۱۷۰ تا ۴٫۵ متر بار را بلند کند. مهمترین کار جک پالت دستی روی راحتی کشیدن بار است درحالت کلی میتوان گفت که استاکر و جک پالت مکمل یکدیگر هستند.
جک پالت از نظر ابعاد در حالت استاندارد که پرفروش ترین نوع آن میباشد شامل عرض ۵۴ و شاخک ۱۲۰ سانتی متر می باشد. این ابعاد در کل دنیا استاندارد می باشد اما ممکن است ۲ الی ۳ سانتی متر تغییر کند. توناژ استاندارد جک پالت دستی ۳ تن بار می باشد که برای مصرف پزشکی، صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت ایران یدک اولین تولیدکننده جک پالت ایرانی میباشد.
 
 
مشخصات کلی:
  • عرض: ۸۴ سانتی متر یا بیشتر و یا در حالت سفارشی کمتر
    شاخک: ۱۲۰ سانتی متر یا بیشتر و یا در حالت سفارشی کمتر
    میزان تناژ بار: ۳تن، ۵تن
    مصارف: انبار دارو، انبار مواد غذایی، پتروشیمی و …
    چرخ های عقب: ۲عدد
    چرخ های جلو: ۴ عدد
    سایز چرخ عقب: ۱۸
    سایز چرخ جلو: ۸
 
جک پالت برقی
 
جک پالت برقی: مکانیک دستگاه به صورت برقی میباشد و سیستم مکانیک این نوع جک پالت به صورت اتومات برقی تبدیل میشود اندازه و ابعد مختلفی را دارا میباشد اما ۹۹% جک پالت های برقی با عرض۵۴ و طول ۱۲۰ سانتی متر در بازار وجود دارد در کل این نوع جک پالت به دو نوع تقسیم میشود جک پالت های نیمه برقی و جک پالت های تمام برقی. جک پالت های نیمه برقی: بالاپایین کردن بار به صورت برقی انجام میشود اما هل دادن بار به جلو و عقب به صورت مکانیکی و دستی انجام میشود. جک پالت های تمام برقی: گران ترین نوع جک پالت میباشد و به صورت یک ماشین اتوماتیک در ۶ جهت یعنی بالاپایین کردن بار و جلوعقب کردن به صورت برقی صورت میگیرد. جک پالت های برقی کاربردش بسیار راحت تر میباشد اما از نظر اصطحلاک اما از نظر اصطحلاک به دلیل داشت باتری سالانه نیاز به خرید باتری دارد و ضعف این گونه دستگاه ها میباشد.

 
 
مشخصات کلی جک پالت برقی:
  • عرض: ۵۴ سانتی متر
    شاخک: ۱۲۰ سانتی متر
    میزان تناژ بار: ۳تن
    مصارف: پزشکی، صنعتی و …
    چرخ های عقب: ۲عدد
    چرخ های جلو: ۴ عدد
    سایز چرخ عقب: ۱۸
    سایز چرخ جلو: ۸
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها