به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۳۳۷۶۸۲

تداوم طرح فروش دو مدل خودروی جک/جدول

تداوم طرح فروش دو مدل خودروی جک/جدول
گروه اقتصادی: شرکت کرمان موتور جدیدترین طرح فروش دو مدل خودروی جک را از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این طرح تا سه‌شنبه سوم خرداد ادامه دارد.عرضه این محصولات در قالب قرعه‌کشی انجام می‌شود. در طرح فروش کرمان موتور، عرضه جک با موعد تحویل ٩٠ روز کاری و قیمت قطعی اعلام شده است.این طرح به فروش جک جی ۴ و اس ۵ اختصاص دارد.متقاضیان می‌توانند تا روز سه‌شنبه سوم خرداد، با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، نسبت ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

طرح فروش جک جی ۴- اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

طرح فروش جک اس ۵- اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

محصولات کرمان موتور در بازار چند؟
 حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌ فروش اقساطی کرمان موتور، چقدر با بازار تفاوت دارد؟جک جی ۴ (jac j4) یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از ثبت‌نام کرمان موتور، عرضه می‌شود. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۴۶۵ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

متقاضیان همچنین می‌توانند مدل جک اس ۵ را انتخاب کنند. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۹۳۵ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان است.جک اس ۵ (jac s5 ) یک کراس‌اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد. ای خودرو، از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار ایران شد.

پیشرانه قوی، طراحی ظاهری، کابین جادار، امکانات، تجهیزات و آپشن‌های خوب و ایمنی از مزیت‌های این خودرو است. عدم ارائه برخی آپشن‌ها و امکانات مهم و مفید، کیفیت پایین ساخت شانسی (بعضی نسخه‌ها خوب و بعضی بد هستند)، مصرف سوخت بسیار بالا، کیفیت پایین رنگ بدنه، عملکرد نامطلب گیربکس اتومات نیز از نقاظ ضعف جک اس ۵ است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها