به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۳۷۶۹۳

پست و استوری معنادار بنزما؛ طعنه به امباپه؟

گروه ورزشی: کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، استوری معناداری را در صفحه اینستاگرام خود را به اشتراک گذاشت.
پست و استوری معنادار بنزما؛ طعنه به امباپه؟
در روزهای گذشته اخبار فراوانی در مورد کیلیان امباپه منتشر شده است. در حقیقت دیگر بحث در مورد آینده این ستاره فرانسوی خسته‌کننده شده و هواداران فوتبال منتظر هستند که یک خبر رسمی در این‌باره منتشر شود. با این حال در ابتدا اکثر گزارش‌ها حاکی از آن بود که ستاره فرانسوی تصمیم خود را برای جدایی از پاری‌سن ژرمن اتخاذ کرده و رئال مادرید مقصد بعدی او خواهد بود اما همه چیز به یک بار تغییر کرده است.
در روزهای گذشته از پیشنهادات بزرگ پاری‌سن ژرمن به ستاره فرانسوی پرده برداشته شد. بر این اساس گفته شد که تیم فرانسوی به کیلیان امباپه یک پیشنهاد اقتصادی بزرگ ارائه کرده و به او وعده داده که در صورت تمدید قرارداد می‌تواند تصمیم‌های تعیین‌کننده در باشگاه از جمله انتخاب مربی و بازیکنان جدید را برعهده بگیرد.
در همین راستا دقایقی پیش جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شد که تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با پی‌اس‌جی نهایی شده و این موضوع طی ساعات آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد. خبری که به تایید رادیو مارکا نیز رسیده است.
بلافاصله بعد از انتشار این اخبار درباره کیلیان امباپه، کریم بنزما یک استوری معنادار را در صفحه اینستاگرام خود را به اشتراک گذاشت. ستاره فرانسوی تصویری از دست خود که در حال نشان دادن لوگوی باشگاه رئال مادرید است؛ در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که می‌تواند به‌نوعی کنایه به امباپه و اخبار ماندنش در پاری‌سن ژرمن باشد‌.
 
این پایان کار نبود و کریم بنزما چند دقیقه بعد پستی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او ضمن به اشتراک گذاشتن تصویری از بازگشت رئال مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نوشت: "با تشکر از شما برای یک فصل فراموش نشدنی. ما زیباترین شب‌ها را داریم. زنده باد مادرید!"
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها