به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۳۳۷۷۰۱
تا سال 2025؛

رسمی؛ قرارداد کیلیان امباپه با PSG تمدید شد

گروه ورزشی: قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی با باشگاه پاری‌سن ژرمن تا سال 2025 تمدید شد.
رسمی؛ قرارداد کیلیان امباپه با PSG تمدید شد
کابوس هواداران رئال مادرید بالاخره به واقعیت منجر شده و پاری‌سن ژرمن توانست قرارداد کیلیان امباپه را به‌مدت سه فصل دیگر تمدید کند. این مهاجم جوان که تابستان گذشته برای انتقال به رئال مادرید به‌شدت اصرار داشت، در نهایت پیشنهاد پاریس برای تمدید سه سال را قبول کرده و در تیم فعلی خود ماندگار شد. امباپه که از سال 2017 در رختکن پاری‌سن ژرمن حضور دارد، در دو فصل اخیر به بهترین بازیکن این تیم و یکی از مدعیان کسب توپ طلا تبدیل شده است. 

در این فصل این ستاره 23 ساله به‌عنوان بهترین گلزن لیگ یک انتخاب شده و موفق به زدن 25 گل و ارسال 17 پاس گل شد. پاری‌سن ژرمن نیز مطابق انتظار عنوان قهرمانی را کسب کرد، اما آنها با شکست مقابل رئال مادرید باز هم در لیگ قهرمانان ناکام ماندند.
به نظر می‌رسد تمدید قرارداد با کیلیان امباپه سرمنشا تغییراتی بزرگ و عمده در بدنه باشگاه پاری‌سن ژرمن خواهد شد. بر اساس شایعات مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی و لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی، تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهند کرد و اخبار حاکی از حضور زین الدین زیدان روی نیمکت پاری‌سن ژرمن است. به هر حال رویای چند ماه اخیر هواداران رئال مادرید به بدترین شکل ممکن نقش بر آب شد و در حالی‌که به‌نظر می‌رسید انتقال امباپه به برنابئو قطعی باشد، او در آخرین لحظه تغییر عقیده داده و در پاریس ماندنی شد.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها